|

چشمای "لیندا کیانی" خوشگل تر از همیشه همه را مجذوب خودش کرد! +عکس

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر معروف ایرانی است که تصاویر زیادی از خود منتشر می کند اینبار با عکسی سیاه و سفید و جذاب اینستاگرامش را بروز رسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

لیندا کیانی بازیگر دوست داشتنی و با استعداد سینما و تلوزیون است. کیانی با بیش از 1400 پست و 2.6 میلیون فالوور از فعال ترین هنرمندان ایرانی است.

به گزارش«شایانیوز» لیندا کیانی از بازیگران خانم جسور و نترس سینما است که در زمان ریاست جمهوری روحانی تیکه های سنگینی به دولت و مسئولین می انداخت. طرز پوشش و حجاب این بازیگر گاهی موجب ایجاد حواشی و انتقاد از سوی کاربران نیز می شود.

وی تصاویر زیادی از خود اینستاگرام منتشر می کند و اغلب هم با نظرات خوب دنبال کنندگانش همراه است. خانم بازیگر به تازگی عکسی سیاه و سفید با آرایش چشمی غلیظ منتشر کرد و نوشت:

دانم از درگاه خود می‌رانیم، اما

تا من اینجا بنده، تو آنجا، خدا باشی

سرگذشت تیره‌ی من، سرگذشتی نیست

کز سر آغاز و سرانجامش جدا باشی…

لیندا کیانی

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده‌است.فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد.

پس از این دوره، در کلاس‌های آموزشگاه بازیگری سمندریان و کلاس‌های فن بیان خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد؛ و با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد.

لیندا کیانی

لیندا کیانی

لیندا کیانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    فدای لیندا کیانی بشم اینقد خوشگله

  • سحر ارسالی در

    والا چشماش هیچ خوشگل نیست...
    چشم خوشگل میخاین شیلا خداداد...

  • ارغوان ارسالی در

    شکل ندا یاسی

  • وانیا علی محمد پور ارسالی در

    عشق هستی تووووووووو عاشقتم😘😘😘♥

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها