|

سارا و نیکا با "ناز و عشوه دخترونه" برای درآمد نجومی اینستایی!

saranika forghani shayanews

سارا و نیکا بعد از انتشار عکس و فیلم هایشان در فضای مجازی حالا نوبت به درآمدشان از طریق تبلیغات رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد
3

سارا و نیکا فرقانی دو قلوهای پایتخت هستند که به گفته کاربران نقش هایی بسیار خنثی و با تاثیر کمی داشته اند. سارا و نیکا برخلاف بازی شل و کم رنگشان در قاب تلویزیون، در قاب گوشی و فضای مجازی بسیار پر رنگ و پرکار بوده اند.

به گزارش «شایانیوز» سارا و نیکا با رفتار های غیراخلاقی که در طول چند ماه نشان دادند باعث آبرو ریزی هم خود و هم خانواده پایتخت شدند اما به جایش توانستند هر کدام به بیش از یک میلیون فالوور برسند. خواهران دوقلو حالا می توانند به راحتی با گرفتن تبلیغ های مختلف درآمدی میلیونی و خیلی بیشتر از حقوق پایتخت داشته باشند.سارا و نیکا در صفحه شخصی اینستاگرامشان با حضور در یک مطب دندانپزشکی تبلیغ آقای دکتر را کرده اند.

سارا و نیکا

آبرو ریزی سارا و نیکا

سارا و نیکا بعد از آبروریزی استخر مختلط و پسر بازی هایشان در ماشین و پارتی ها توانستند مخاطبان بسیاری را جذب و پیگیر پیج خود کنند. اما حالا که همه چیز لو رفته و رسوایی ها به بار آمده باید به گونه ای این دنبال کنندگان را نگه دارند اما چگونه؟

حالا دوقلوهای افسانه ای شروع به انتشار تصاویر و تیکه فیلم هایی از خودشان با آرایش های مختلف و غلیظ و ناز و عشوه های دخترانه این فالوور ها را در پیجشان موندگار کردند.

سارا و نیکا

سارا و نیکا بیشتر با کلاه و بدون حجاب تصاویرشان را منتشر می کنند اما باید این را هم در نظر داشت که این دو خواهر در حال حاظر در خارج از ایران زندگی می کنند و حتی بعضی خانم های سلبریتی با سن بالاتر در ایران هم به سمت این پوشش های به روز و اروپایی رفته اند چه برسد به این دو دختر نوجوان آن هم در سوئد!

بیوگرافی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

سارا و نیکا علاقه زیادی به حیوانات دارند و این علاقه را می توان از عکس هایشان با سگ های بزرگ در اینستاگرام دید. آن ها به همین دلیل می خواهند در آینده دامپزشک حیوانات شوند. 

پسرای خوش هیکل

خواهران دوقلو در یک گفتگوی ویدیویی که فرد سوال کننده سوال غیر متعارفی از سارا و نیکا می پرسد گفتند که پسرانی را دوست دارند که ورزشکار و خوش هیکل باشند.

سارا و نیکا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    زشت ترین دوقلویی که دیدم با اون دماغاشون

  • ناشناس ارسالی در

    😂😂😂😂

  • ناشناس ارسالی در

    دماغاشون بی ریخته

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها