|

بهترین گوشی سامسونگ سری A / هر کسی این مدل از این سری رو داره گرگه بازاره تو زرنگی

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ سری A رو بهتون معرفی کردیم تا اطلاعاتتون در زمینه این محصولات بالاتر بره و خریدتون راحت بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در روزهایی که دوست و رفیق سخت پیدا میشه و یا اگر پیدا بشه هم موندگار شدنش چیزی نیست که بشه تضمینش کرد دوست خیلی از افراد گوشی هست و این افراد بیشتر وقت خودشون رو با این وسلیه ی الکترونیکی کوچک سپری میکنن و بهش جوری وابستگی پیدا کردن که اگر برای دقایقی گوشی اون ها رو ازشون بگیری مسلما دچار بی قراری بشن و خب این موضوع تا جایی پیش میره که یه سری ها حتی با وجود این گوشی تو دستشون هست فکر میکنن نیست و به دنبالش میگردن و خب این نشون از ترس شدید اون ها برای دست دادن گوشیشون داره که خب انقدر وابستگی هم دیگه خوب نیست و شما باید در مورد اون به حد تعادل برسید.

چرا که عادت کردن به هر چیزی در حد افراطی میتونه براتون بد باشه ولی خب از این ها که بگذریم موضوعی که وجود داره این هست که در دنیای پر از تنوع گوشی خیلی ها هستن که دوست دارن دوست و همدم خودشون یعنی گوشیشون رو که قراره برای چندین سال براشون کار کنن رو جوری انتخاب کنن که بهترین کیفیت و کارایی رو در اختیارشون قرار بده و خب رسیدن به یه همچین انتخابی نیازمند بالا بردن اطلاعات در مورد گوشی و بازار اون هست به همین دلیل ما در این سری از مقالات خودمون در خصوص گوشی های مختلف و مشخصات اون ها باهاتون صحبت میکنیم، پس در ادامه برای شناخت اون ها با ما همرا باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ سری A

گلکسی A54 از بهترین گوشی های سامسونگ سری A

بریم سراغ اولین محصول از بهترین های سری A سامسونگ یعنی گلکسی A54 که یه محصول بسیار خوش دست و با کیفیت هست که از زمان عرضه اش تا به امروز حسابی سر و صدا به پا کرده. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.4 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و رزولوشن اون فول اچ دی پلاسه و کیفیت تصویر خوبی داره. توان نوسازی تصویر در این پنل هم در هر ثانیه برابر با 120 هرتز هست که این نشون از اسکرول نرم و روان اون داره. همچنین این رو هم ذکر کنیم که این گوشی با برخورداری از گواهی IP67 در برابر نفوذ گرد و غبار و آب بسیار مقاومه.

به عنوان پردازنده هم برای اون از یه تراشه ی 5 نانومتری اگزینوس 1380 استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی این محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی اون سنسور 32 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط کنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های سامسونگ سری A

گلکسی A73 از بهترین گوشی های سامسونگ سری A

بریم سر وقت محصول دوم که در این مقاله قصد معرفی اون رو بهتون داریم یعنی گلکسی A73 که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.7 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولد پلاسه و رزولوشنش فول اچ دی پلاسه و از این رو کیفیت تصویر بالایی داره. توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این یعنی شما محتواهای مختلف رو بدون تاخیر در اون مشاهده خواهید کرد. حداکثر میزان روشنایی در این پنل هم برابر با 800 نیت هست که کار کردن باهاش رو در زیر نور خورشید کار راحتی میکنه.

به عنوان پردازنده هم برای اون از یه تراشه ی  6 نانومتری اسنپدراگون 778G 5G استفاده شده که سرعت و قدرت پردازشی خوبی ارائه میکنه. دوربین اصلی محصول هم سنسو 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش هم سنسور 32 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم هایی خوبی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره وطول عمر خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی های سامسونگ سری A

گلکسی A34 از بهترین گوشی های سامسونگ سری A

محصول بعدی در بین بهترین ها از سری A سامسونگ گلکسی A34 هست که یکی از کهکشانی های پرطرفدار اون بشمار میاد و در ایران فروش بسیار بالایی داره. این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.6 اینچ برخورداره که از نوع سوپر امولده و رزولوشن اون فول اچ دی هست و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این نشون از اسکرول نرم و روان این محصول داره و شما میتونید محتواهای مختلف رو در اون بدون لگ و تاخیر مشاهده کنید. حداکثر میزان روشنایی در این پنل هم در هر ثانیه برابر با 1000 نیت هست که با این عدد کار کردن با این گوشی در زیر نور خورشید کار سختی نخواهد بود.

به عنوان پردازنده برای اون از یه تراشه ی 6 نانومتری دیمنسیتی 1080 استفاده شده که میتونه از پس کارهای روزمره ی شما بربیاد. دوربین اصلی محصول هم سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های باکیفیتی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های سامسونگ سری A

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها