|

5 تا از محبوب ترین بازی های موبایل 2024/ Ios و اندروید فرق نداره همه رو دل بسته میکنن

بازی های موبایل از بهترین سرگرمی هایی که برای اوقات فراغت استفاده می شه. ما اینجاییم تا با معرفی بهترین هاشون کار شما برای انتخاب راحت تر ک…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اولین فکری که برای گذراندن اوقات فراغت به ذهن هرکسی می رسه، چیه؟ از آنجا که ما دیگر در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم بازی های موبایل از محبوب ترین ها بین مردم هستند چرا که اکثر آنها زمان زیادی را با گوشی خود صرف می کنند و دسترسی به آن برای همه آسان است از این رو امروزه نسل های جدید بازی موبایل را برای سرگرمی ترجیح می دهند.

بازی های موبایل نه تنها مرسوم و مد روز اند بسیار سرگرم کننده هستند. توسعه دهندگان بازی ها، بازی های آنلاین را به طوری طراحی کرده اندکه جوان و پیر را به طور یکسان مجذوب ی کند. با ایجاد فضایی خلاقانه و جالب و سرگرم کننده شما را مبهوت می کند و از استرس شما می کاهد. ژانر های متنوعی در دنیای بازی ها وجود دارد و افراد ترجیح می دهند انواع مختلف بازی های محبوب را بازی کنند. در این مطلب لیستی از محبوب تربن های آن ها را به شما ارائه می دهیم.

1.بازی Genshin Impact

این بازی به دلیل فضای تعاملی که دارد علاقه مندان زیادی دارد این یک بازی ماجراجویی-اکشن است که به خاطر نقش آفرینی، تصاویر و داستان های خود ورد ستایش قرار می گیرد. می توانید در دنیایی وسیع کشور را کشف کنید، با شخصیت های منحصر به فرد ملاقات کنید و با دشمنان قدرتمند مبارزه کنید. مراقب باشید ما به شما هشدار می دهیم چرا که ممکن است چنان مجذوب این بازی شوید که دنیای واقعی را برای مدت زمان قابل توجهی فراموش کنید. این بازی را همچنین می توانید در کامپیوتر و پلی استیشن هم بازی کنید. بنابراین اگر این بازی را امتحان نکرده اید این ماجراجویی عالی را از دست ندهید.

3d14b8cc97008009051aee4dfe347d44

2.بازی Among Us

در این بازی ساکنان یک سفینه با هم همکاری می کنند اما در میان انها برای خرابکاری ها جهنم می شود. این بازی در ایالات تحده در 5 مکان می چرخد: سفینه فضایی، پایگاه بالای زمین، پایگاه سیاره ای، هواپیمایی با مضمون جزیره ای مرموز که در آن 15 خدمه حضور دارند. در بین این اعضا سه نفر ممکن است خرابکار باشند و در حین این که وظایف خود را انجام می دهند خرابکاری کنند و با کشتار سایر خدمه را از بین ببرند. به طور همزمان خدمه باید هرگونه تلفاتی را که در میان آنها رخ می دهد گزارش دهند همچنین هر از گاهی برای آشکار کردن هویت واقعی بازیکنان با رفتار مشکوک، می توانند درخواست رفتار جعلی کنند. تمام کار ها به طور عمده برای همه گروه های سنی مناسب است

1e065cb0cfb8e593a221589d1ed7f315

3.بازی Call of duty

اگر شما به بازی هایی با مناطق جنگی علاقه مند هستید این بازی مناسبی برای شماست. این بازی ویدیو تیر انداز اول شخص است که در سال 2019 منتشر شد و فعالیت آن از سوی اندروید و Ios رایگان است با بیش از 270 میلیون بارگیری در طی یک سال، بیشترین بارگیری را تا کنون در میان بازی ها داشته و بیش از 48 میلیون دلار برای آمریکا تولید کرده است.

07d001dcfe60c7fde73bfc78e9c89057

4.بازی Honkai: star rail

این بازی یکی دیگر از بازی هایی است که شرکت توسعه دهنده ی بازیGneshin Impact  ارائه داده است. MiHoYo این بازی را در سرراسر جهان منتشر کردکه قلمرو جدید در این بازی  Honkai Howing 3rd است که تجربه ای از بازی قبی به علاوه روی اقدامات بیشتر متمرکز شده است. 

این بازی با طبقه بندی شخصیت ها بر اساس عناصر و مسیر ها به جای سلاح تقویت می شود. این باعث می شود با هفت عنصر و مسیر تجربه جدیدی را اضافه کند. بازی های موجود برای دستیابی به شخصیت ها و سلاح ها از یک سیستم گاچا استفاده می کند.این بازی دارای یک عملکرد متقابل است که اجازه می دهد بازیکنان سیستم عامل را از رایانه های شخصی به تلفن همراه تغییر دهند. شخصیت های استثنایی و تنظیات نفس گیر، این بازی را به بهترین بازی جهان تبدیل کرده است.

4be144d7cc9e694d73d11bc7e0a9cfe5

5.بازی Marvel Snap

این بازی به دیل سرعت بالا معروف است و به شما این اکان را می دهد تا اعضای تیم خود را از سراسر Multi Universe یا چندین جهان از بین ابر قهرمان ها انتخاب کنید.

a2996c9d507a6c79155bb80b11990f26

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها