|

صفحه اینستاگرام AFC پخش زنده بازی پرسپولیس - اولسان با گزارش عادل فردوسی‌پور+ راهنما

گزارش زنده و اختصاصی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ ? (#ACLFinal) را با صدای عادل فردوسی پور فردا از صفحه فارسی AFC به طور زنده ببینید!

لینک کوتاه کپی شد

صفخه اینستاگرام AFC قرار است دیدار پرسپولیس و اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا را با گزارش عادل فردوسی‌پور به صورت زنده پخش کند.

لیگ قهرمانان آسیا ؛ صفحه رسمی AFC در اینستاگرام، از ساعت شروع بازی فینال آسیا یعنی ۱۵:۳۰ شنبه ۲۹ آذر، میزبان صدای عادل فردوسی‌پور بر روی پخش زنده دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای خواهد بود.

عادل فردوسی‌پور فالوورهای ای‌اف‌سی را افزایش داد

اعلام خبر گزارش عادل فردوسی‌پور در صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد استقبال فوتبال‌دوستان ایرانی قرار گرفته، به طوری که تا لحظه تنظیم این خبر بیش از ۴۰۰هزار نفر به تعداد دنبال‌کنندگان این صفحه افزوده شده و لحظه به لحظه رو به افزایش است.

باید دید تا زمان برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا تعداد فالوورهای این صفحه در اینستاگرام به چه عددی خواهد رسید.

صفحه اینستاگرام AFC پخش زنده بازی پرسپولیس - اولسان با گزارش عادل فردوسی‌پور+ راهنما

چگونه فینال لیگ قهرمانان آسیا را در اینستاگرام AFC ببینیم؟

علاقمندان به فوتبال و به ویژه گزارشگری عادل فردوسی‌پور می‌توانند جهت تماشای بازی فینال پرسپولیس، بر روی آدرس صفحه اینستاگرام ای اف سی کلیک کرده و این صفحه را دنبال یا اصطلاحا فالو کنند. با شروعِ بازی، زیر عکس پروفایل عبارت LIVE نمایش می‌یابد که با کلیک بر آن می‌توانید فینال آسیا را با گزارش عادل تماشا کنید.

توجه داشته باشید مشاهده لایو اینستاگرام ای‌اف‌سی، هم از طریق اپلیکیشن اینستاگرام روی موبایل (با دنبال کردن پیج رسمی AFC به آدرس theafchub_ir) و هم باز کردن آدرس www.instagram.com/theafchub_ir در مرورگر گوشی یا کامپیوتر، امکان‌پذیر است.

صفحه اینستاگرام AFC پخش زنده بازی پرسپولیس - اولسان با گزارش عادل فردوسی‌پور+ راهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها