|

بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون/ واقعا عاقلی که اینهمه گذاشتی کنار چون نه زیاده نه کم

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با توجه به اون ها انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا خیلی از ماها با گوشیامون وقت میگذرونیم و خیلی ها بهترین رفیقشون هم حتی این وسیله ی الکترونیکی هست و یه جورایی دنبال دقیقه ای وقت خلوت هستن تا گوشیشون رو چک کنن که خب این موضوع از یه حدی که بگذره یه حالت اعتیاد به خودش میگیره که خیلی هم خوب نیست و باید برای کنترل کردن اون برنامه ریزی کنیم و طبق اصول از گوشیامون استفاده کنیم تا اصلا با این کار طول عمر گوشیامون رو هم بیشتر کنیم چون بالاخره وسیله های گوشی مثل باتری مصرفی هستن و شما باید برای این که مدت زمان بیشتری باتریتون رو داشته باشید با گوشیتون هم مدارا کنید و البته در این بین ترفندهایی برای افزایش طول عمر باتری رو بلد باشید و با پیاده سازی اون ها سلامت باتریتون رو تضمین کنید.

البته که باید در این بین به این موضوع هم دقت کنید که با هر بودجه ای که دارید گوشی خوبی تهیه کنید تا اعصاب خوردی براتون پیش نیاره چون در صورتی که گوشی کیفیت بدی داشته باشه ظرفیت بالای ابتری اون به کارتون نخواهد اومد! خوشبختانه این روزا هم شما میتونید گوشی در بازه های قیمتی متفاوت رو ببینید مثلا از بهترین گوشی تا 5 میلیون بگیر تا گوشی 60 میلیونی و خب این نشون میده که در بازار فعلی کسی سرش بدون کلاه نمیمونه و هر کسی یه گوشی نصیبش میشه و لزوما قیمت پایین هم نشونه ی کیفیت بد نخواهد بود به شرطی که شما شکارچی باشید و خب کف بازار رو برای پیدا کردن بهترین نسخه با توجه به بودجه تون بگردید. حالا ما هم در این مقاله میخواهیم در راستای کمک کردن به شما برای پیدا کردن نسخه های خوب با قیمت های اقتصادی چند تا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون رو معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون

گلکسی M32 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون

برسیم به اولین محصول از لیست بهترین گوشی های تولید شده توسط سامسونگ تا 8 میلیون یعنی گلکسی M32 که در نوع خودش یه تلفن خوش دست و بسیار سبک بشمار میاد که به شکل کامل از پلاستیک ساخته شده. کمپانی کره ای در این محصولش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.4 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپرامولده و توان نوسازی تصویر در هرثانیه ی اون 90 هرتزه و حداکثر روشنایی اون در محیط سرباز 800 نیت هست که میشه گفت روشنایی خوبی هست و کار کردن با اون رو در محیطی که نور زیاده برای شما راحت میکنه. 

در بخش پردازنده برای این محصول از سامسونگ از یه تراشه ی هلیو جی80 مدیاتک استفاده شده که میتونه قدرت و عملکرد خوبی رو از خودش به نمایش بذاره. در زمینه ی دوبین هم در این گوشی در دوربین اصلی از یه سنسور 64 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی از یه سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده شده.

بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون

گلکسی A23 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون

برسیم به محصول دوم از لیست معرفی امروزمون یعنی گلکسی A23 که تونسته در بین گوشی های تا 8 میلیون خوش بدرخشه. کمپانی سازنده برای این محصول خودش از صفحه نمایش به اندازه ی 6.6 اینچ بهره گرفته که توان نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اون 90 هرتز هست و بنا به گفته ی کاربران کیفیت تصویر مناسبی داره و میشه اون رو در رده ی صفحه نمایش های متوسط قرار داد. در خصوص دوربین اصلی که دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی هست باید بگیم که از کیفیت عکاسی و فیلمبرداری خوبی برخورداره و توی نور روز میتونه برای شما تصاویر زیبایی رو به ثبت برسونه. دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 8 مگاپیکسلی هست. 

در خصوص باتری هم گفته میشه که 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت داره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه و طول عمر خوبی هم داره.

بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون

گلکسی M14 5G از بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون

برسیم به آخرین محصول از لیست امروزمون یعنی گلکسی M14 5G که کاملا از پلاستیک ساخته شده و کمپانی کره ای برای ساخت اون از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ استفاده کرده و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اون 90 هرتز هست و از روشنایی، ضوح و دقت رنگ خوب و بسیار بالایی برخورداره. در زمینه ی پردازنده هم در این گوشی از یه تراشه ی اگزینوس 1330 استفاده شده که از ثبات و عملکرد خوبی برخورداره. در زمینه ی دوربین هم گفته میشه که دوربین اصلی این محصول دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 13 مگاپیکسلی هست که هر دو مجموعا توی روز عملکرد خوبی دارن. 

بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی