|

برنامه هایی که باید از گوشی حذف کرد / اینا ازون موذی های آب زیر کاهن باتریتو پَر میدن

در این مقاله در خصوص برنامه هایی که باید از گوشی حذف کرد صحبت کردیم که میتونید با اطلاع از جایگرین اون ها در گوشیتون حذفشون کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یه وقتایی که توی گوشی چرخ میزنیم میبینیم که یه قبرستون درست کردیم از برنامه های مختلف توی فهرست گوشیمون که اصلا نمیدونیم بعضیاشون به چه دردری میخورن و و چرا اون ها رو دانلود کردیم که البته این کاره ما باعث میشه که رفته رفته گوشیمون سنگین بشه و اتفاقات زیاد جالبی رخ نده مثلا یهو برنامه های دیگه هنگ کنن و خب این سوال ما بشه که چرا برنامه های گوشیم متوقف میشن؟ بنابراین همیشه به این موضوع دقت کنید که باید برای اپلیکیشن های گوشیتون مدیریت داشته باشید و اون هایی رو که به درد نمیخورن رو حذف نصب کنید که این موضوع بیشتر برای اونایی که بچه دارن واجب تره چون در خیلی از مواقع بچه ها وقتی دارن با گوشی های والدینشون بازی میکنن با دو تا کلیک ناخواسته باعث نصب شدن یه سری برنامه ها رو گوشی میشن که شاید روح والدین هم ازشون خبر نداشته باشه.

البته که باید حواستون باشه که بچه ها موقع استفاده از گوشی های شما به یه سری برنامه ها مثل اینستاگرام دسترسی پیدا نکنن چون در این اپ امکان این که محتوای نامناسب با سنشون ببینن بسیار بالاست پس چاره ی این کار چیه؟ شما باید مخفی کردن برنامه ها در گوشیتون رو یاد بگیرید که در مقاله های قبلی شیوه ی کار رو بهتون توضیح دادیم میتونید اون ها رو بخونید و روی استفاده ی فرزندتون از گوشیتون کنترل داشته باشید. حالا بریم به سراغ موضوع این مقاله که مربوط میشه به معرفی یه سری برنامه هایی که باید از گوشی حذف کرد حالا چه برنامه هایی و چرا رو در ادامه براتون میگیم، پس با ما همراه باشید.

برنامه هایی که باید از گوشی حذف کرد

آنتی ویریوس ها جزء برنامه هایی که باید از گوشی حذف کرد

خب کامپیوتر و گوشی ها همیشه در معرض این بودن که به ویروس ها آلوده بشن که خب این موضوع صرفا به این معنی نیست که شما حتما باید برای پیشگیری از برنامه های آنتی ویروس استفاده کنید. در اصل اصلا خیلی بهتره که کاربرها تمام برنامه های تحت عنوان آنتی ویروس رو از روی گوشیشون پاک کنن چون بیشتر گوشی های بر پایه اندروید خودشون دارای گزینه ای به اسم "گوگل پلی پروتکت" هستن که با این قابلیت گوشی های شما رو برای پیدا کردن بدافزار و آنتی ویروس ها اسکن میکنن و همچنین هر برنامه ای شما از گوگل پلی دانلود میکنید قبل از این که اون رو روی گوشی نصب کنید از نظر داشتن ویروس و آلودگی با این قابلیت گوشی های اندرویدی بررسی میشه. 

در کل بهتره که هر نرم افزاری رو که نصب میکنید اون رو از گوگل پلی دانلود کنید چون در این صورت امکان آلوده شدن گوشیه شما به بدافزار و ویروس خیلی کم خواهد بود. این رو هم اضافه کنیم که آنتی ویروس ها هم میتونن این کار رو انجام بدن ولی وقتی یه همچین قابلیتی در گوشیتون هست پس چرا آنتی ویروس ها رو نگه داریم اون هم وقتی که این همه مصرف نیروی بالایی دارن و حسابی شارژ باتری رو کم میکنن همچنین یه موضوعی که در خصوص اون ها وجود داره این هست که حریم خصوصی شما رو نقض کنن چون یه عده از فروشنده هایی که شهرتشون کمتر هست میتونن اطلاعات شما رو با دسترسی هایی که به برنامه میدید به بیرون درز بدن!

برنامه هایی که باید از گوشی حذف کرد

اسکنرهای کیو آر کد جزء برنامه هایی که باید از گوشی حذف کرد

این روزا مسلما براتون پیش اومده باشه که به یه رستوران و یا کافه رفته باشید و چیزی تحت عنوان منو مشاهده نکنید و تنها یه بارکد باشه که باید با گوشی اون رو اسکن کنید تا منو براتون در گوشی به نمایش دربیاد که خب خیلی ها برای این موضوع برنامه ی اسکنر کیو آر کد رو نصب میکردن در حالی که این روزا قابلیتی مثل اون این در بیشتر گوشی های اندرویدی وجود داره و شما تنها کافیه که به بخش دوربین گوشی برید و بعد کد کیو ار رو با لنز دوربین شناسایی کنید و بخونید بعد خیلی راحت منو و یا هر اطلاعات مربوط به کد رو مشاهده کنید.

 اسکنرهای کیو ار کد رو هم میشه از اون دسته از برنامه هایی بشمار آوورد که توی پس زینه ی گوشی شما کار میکنن و میتونن باتری زیادی مصرف کنن و از اون بدتر ممکن هست که اون اسکنرهایی که سازندگان اون ها معروف نیستن این برنامه ها رو با بدافزار و یا ویروس عرضه کنن بنابراین بهتره که در صورتی هم میخواستید دانلودش کنید حتما از گوگل پلی دانلود بشه و ویروسی بودن یا نبودنش هم چک بشه.

برنامه هایی که باید از گوشی حذف کرد

اپ های صرفه جویی در باتری جزء برنامه هایی که باید از گوشی حذف کرد

اپ هایی که مربوط به صرفه جویی در مصرف باتری هستن رو میشه جزء اون دسته از برنامه ی غیر ضروری بشمار آوورد که اصلا داشتن اون ها روی گوشی شما ضرورتی نداره و اصلا نیازی بهش وجود نداره حالا میگید چرا؟ چون گوش های اندرویدی دارای قابلیت بهینه سازی باتری هستن و این امکان رو برای کاربران خودشون فراهم میکنن که مصرف باتریشون رو مدیریت کنن و این میزان رو در صورت لزوم محدود کنن. بنابراین میشه همه ی برنامه هایی که برای صرفه جویی در باتری اون ها رو نصب کردید رو حذف نصب کنید تا با این کار یه حرکت مثبت به نفع باتری گوشیتون انجام داده باشید چون این برنامه ها توی پس زمینه ی گوشی اجرا میشن و از اون ور باعث کم شدن شارژ گوشی شما هم میشن حتی!

برنامه هایی که باید از گوشی حذف کرد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها