|

شیائومی

امتیازات باورنکردنی و قدم به قدم شیائومی 13 پرو با آیفون 13 در گیگ بنچ

شیائومی 13 پرو، پرچمدار آینده غول فناوری چینی توانست امتیازات بسیار قابل توجهی را در آزمون گیگ بنچ بدست بیاورد.

لینک کوتاه کپی شد

شیائومی ۱۳ پرو در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد؛ پرچم‌دار موردانتظار شیائومی امتیاز بسیار بالایی در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به دست آورده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از زومیت، شیائومی خود را برای معرفی سری شیائومی ۱۳ آماده می‌کند. طی چند هفته‌ی گذشته تقریباً همه‌ی مشخصات پرچم‌داران آینده‌ی چینی‌ها فاش شد که ازجمله می‌توان به دوربین اصلی مجهز به حسگر یک اینچی ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 اشاره کرد. پیش‌‌تر امتیاز عملکرد مدل استاندارد شیائومی ۱۳ در گیک‌بنچ مشاهده شده بود؛ اکنون مدل پرو نیز به فهرست این بنچمارک اضافه شده است.

شیائومی ۱۳ پرو که با شناسه‌مدل 2210132C شناخته می‌شود از تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای بهره خواهد برد. این تراشه از سه هسته‌ی کم‌مصرف با فرکانس ۲٫۰۲ گیگاهرتز، چهار هسته‌ی میانی با فرکانس ۲٫۸۰ گیگاهرتز و یک هسته‌ی اصلی با فرکانس ۳٫۱۹ گیگاهرتز به‌عنوان CPU قدرت می‌گیرد و با توجه به مشخصات، می‌توان با اطمینان‌خاطر اعلام کرد شیائومی ۱۳ پرو به Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد.

فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد شیائومی ۱۳ پرو به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به رم ۱۲ گیگابایایتی اشاره کرد. شیائومی ۱۳ پرو در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیاز ۱۵۰۴ و ۵۳۴۲ را به‌دست آورده است؛ بنابراین عملکرد چندهسته‌ای دستگاه با تراشه‌ی A16 آیفون ۱۴ پرو برابری می‌کند؛ اما عملکرد تک‌هسته‌ای هنوز پایین‌تر از آیفون ۱۳ قرار دارد.

شیائومی 13

مشخصات و ویژگی‌های شیائومی ۱۳ پرو

به گزارش Gizmochina، شیائومی ۱۳ پرو با صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED E6 با وضوح 2K و نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد. این دستگاه از تراشه‌ی پرچم‌دار Snapdragon 8 Gen 2، رم ۸ یا ۱۲ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت یا ۵۱۲ گیگابایت بهره خواهد برد.

طبق شایعات قبل، بدنه‌ی پشتی شیائومی ۱۳ پرو میزبان دوربین سه‌گانه خواهد بود که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX989 سونی، دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال می‌شود. این دستگاه همچنین از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

شیائومی ۱۳ پرو به‌طور پیش‌فرض با پوسته‌ی سفارشی MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد. طبق برخی گزارش‌ها، این محصول همچنین از باتری ۴۸۰۰ میلی‌ آمپرساعتی و از شارژ سریع ۱۲۰ وات بهره خواهد برد. گوشی مذکور احتمالاً از قابلیت شارژ معکوس و شارژ سریع بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود شیائومی از تراشه‌ی Surge C3 و P2 برای بهبود عملکرد شارژ سریع بهره ببرد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها