|

شیائومی

افشاگری های جدید برخی از ویژگی های صفحه نمایش شیائومی13 را معرفی میکند

Xiaomi 13 series leak reveals display sizes for upcoming flagship phones

در حالی که مشتاقانه در انتظار اخبار جدید از سری جدید پرچمداران غول فناوری چینی هستیم افشاگری های تازه از مشخصات صفحه نمایش آن ها خبر می دهند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با نزدیک شدن به سال جدید میلادی برند های معتبر خود را آماده می کنند تا جدید ترین سری گوشی های هوشمند رده بالای خود را به بازار های جهانی معرفی کنند، به همین خاطر هم کم و بیش افشاگری های مرتبط با آن ها منتشر می شود. به تازگی نیز اطلاعات جدید در رابطه با سری آینده پرچمدار غول فناوری چینی منتشر دشه است، شیائومی 13.

بر اساس گزارشی که Gizmochina به نقل از NoteBookCheck منتشر کرده است حالا ما به یک سری از ویژگی های کلیدی در ارتباط با شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو دسترسی داریم. بر اساس اطلاعات منتشر شده شیائومی 13 دارای صفحه نمایشی به اندازه 6.38 اینچ می باشد که به این ترتیب پنل صفحه نمایش آن کمی بزرگ تر از مدل فعلی یعنی شیائومی 12 می باشد، اما همچنان کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس را ارائه می دهد. نسخه رده بالا تر نیز، شیائومی 13 پرو دارای پنل 6.73 اینچی می باشد که وضوح QHD+ را ارائه می دهد، درست مانند نسل فعلی.

شیائومی 13

با همه این اوصاف باید این نکته را در نظر داشته باشید که این اخبار هنوز تایید نشده اند بنابراین فعلا نباید آن ها را خیلی جدی بگیرید. اما آنچه که تا کنون ما مطلع شده ایم حاکی از آن است که به احتمال بسیار زیاد سری شیائومی 13 با فاصله زمانی بسیار کمی بعد از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 پلاس رونمایی خواهد شد و عنوان اولین گوشی هوشمندی را به خود اختصاص می دهد که از این تراشه پشتیبانی می کند. نکته دیگر این است که این شرکت در حال همکاری با لایکا برای دوربین گوشی های هوشمند درجه یک بعدی خود می باشد.

شیائومی

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی