|

اپل

امتیازات AnTuTu آیفون ۱۴ پرو و پرومکس، ارتقا قابل توجه آن ها را ثابت میکند

با وجود این که همگی مطمئن بودیم آیفون ۱۴ پرو و پرومکس به طرز قابل توجهی بهبود خواهند یافت اما امتیازات AnTuTu مهر تاییدی بر حدس های ما بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اخیرا شاهد رویداد بزرگ اپل و رونمایی چهار گوشی هوشمند آن بودیم و همان طور که انتظار می‌رفت همه اعضای نسل جدید آیفون شامل بهبود های نسبتا قابل توجهی شده اند اما آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس بیشتر. طراحی جدید و پردازنده A16 Bionic دو تا از مهم ترین ارتقا های این گوشی های هوشمند هستند و حالا امتیازات AnTuTu حاکی از آن است که تراشه جدید اپل عملکرد بسیار خوبی را ارائه میدهد.

براساس گزارشی که Gizmochina منتشر کرده است آیفون ۱۴ پرو موفق شده است که در این آزمون ۹۷۸,۱۴۷ را به دست بیاورد و آیفون ۱۴ پرو مکس نیز امتیاز ۹۷۲,۹۳۶ را به ثبت رسانده است و همه این ها به معنای بهبود ۱۹ درصدی نسخه های پرو آیفون ۱۴ نسبت به آیفون ۱۳ و نسخه های غیر پرو هم خانواده خود می‌باشد چراکه همان گونه که میدانید هر دو آن ها به تراشه A15 Bionic مجهز شده اند.

اپل آیفون ۱۴

اپل آیفون ۱۴

عملکرد CPU نسبت به نسل قبلی ۱۷ درصد بهبود پیدا کرده است و امتیاز حافظه نیز ۱۰ درصد افزایش یافته است اما بهبود اصلی متوجه GPU می باشد که نسبت به نسل قبل ۲۸ درصد افزایش یافته. بنابر گفته خود AnTuTu طی چند سال اخیر هیچ گوشی هوشمندی نتوانسته چنین بهبود عملکردی را در پردازنده گرافیکی نسل جدید خود ارایه دهد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها