|

اپل

تصاویر منتشر شده از کیس آیفون ۱۴ پرو مکس خیلی چیزها را نشان میدهد

iPhone 14 Pro Max dummy shows the dual punch hole design on the front

تصاویر منتشر شده از اعضای سری جدید آیفون ارائه طراحی کپسولی را تایید میکند اما همان طور که انتظار می رفت نه برای همه اعضا بلکه فقط پرو ها.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان طور که بی صبرانه در انتظار رونمایی اپل از نسل جدید آیفون هایش هستیم به تازگی عکس هایی از کیس آیفون 14 درحال پخش است. با توجه به این تصاویر پخش شده می توانیم نگاه دقیق تری به طراحی این سری به ویژه آیفون 14 پرو مکس بیاندازیم. 

آیفون ۱۴

بنا به گزارشی که GSMArena منتشر کرده است، با توجه به برآمدگی دوربین ها بر روی پنل پشتی نسبت به بقیه بدنه به نظر می رسد تصاویری که در بالا تماشا کردید به آیفون 14 پرو مکس تعلق داشته باشند. با این حال آنچه بیش تر از همه ما را به خود مجذوب می کند نمایی است که از پنل جلویی این گوشی هوشمند در اختیار داریم. همان طور که از گزارش های قبلی شنیده بودیم در این تصاویر نیز می بینیم که طراحی ناچ بری روی این دستگاه از بین رفته است و جای خود را به طراحی کپسولی شکل به همراه یک پانچ داده است.

آیفون ۱۴

آنچه که مشخص است این است که امسال شکاف بین نسخه های پرو و دو عضو دیگر بیشتر از همیشه خواهد بود. دو عضو پرو سری آیفون 14 نه تنها طراحی منحصر به فردی را برای دوربین سلفی و سنسور تشخیص چهره خواهند داشت بلکه آن ها دارای دوربین انحصاری تله فوتو و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی نیز می باشند؛ به علاوه این که آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس به چیپست نسل جدید اپل یعنی A16 نیز مجهز خواهند شد. 

آیفون ۱۴

براساس گزارش هایی که تا الان منتشر شده است و تحلیل های صورت گرفته انتظار می رود که آیفون 14 و آیفون 14 مکس به دوربین های 12 مگاپیکسلی در پشت و چیپست A15 در زیر کاپوت مجهز شوند، به علاوه آن که پنل جلویی آن ها همچنان میزبان ناچ خواهد بود. در ارتباط با نرخ تازه سازی 120 هرتزی این محصولات اما هنوز اطلاعاتی در دست نیست. انتظار می رود که اپل این فاصله میان اعضای یک خانواده را به ویژه در بخش طراحی پنل صفحه نمایش در سری آیفون 15 از میان بردارد، با این حال زمان زیادی تا آن دوره باقی مانده است و باید صبر کنیم و ببینیم که عملکرد آیفون 14 چگونه خواهد بود و غول فناوری امریکایی چه تصمیماتی را برای نسل آینده اتخاذ خواهد کرد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها