|

سامسونگ

غول فناوری کره ای در پی تولید گوشی هوشمند تاشو از خانواده محبوب سری A

Samsung to reportedly launch a cheaper Galaxy A-series foldable smartphone

ظاهرا غول فناوری کره ای تصمیم گرفته است تا جایگاه خود را به عنوان سازنده ی گوشی های هوشمند تاشو با یک دستگاه میانرده بیشتر تثبیت کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حال حاضر سامسونگ به پادشاه دنیای گوشی های هوشمند تاشو تبدیل شده است اما ظاهرا این ها برای غول فناوری کره ای کافی نمی باشد و حالا تصمیم گرفته است تا جایگاه خود را به عنوان سازنده ی گوشی های هوشمند تاشو با قدرتی بیشتر تثبیت کند.

در حالی که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی های هوشمند تاشو پرچمدار خود یعنی گلکسی Z فولد 4 و گلکسی Z فلیپ 4 می باشد گزارش های جدید حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد تا برای سال آینده یک گوشی هوشمند تاشو ارزان قیمت نیز به بازار معرفی نماید.

براساس گزارشی که Gizmochina  به نقل از chunvn8888 منتشر کرده است ظاهرا ساموسنگ در حال حاظر بر روی گوشی هوشمند تاشویی کار می کند که به عنوان بخشی از سری گلکسی A این شرکت به بازار عرضه خواهد شد با این حال خبر بد اینجاست که به احتمال بسیار زیاد این دستگاه تا سال 2024 رسمی نخواهد شد.

سامسونگ+و+گوشی+های+هوشمند+تاشو+پرچمدار

طبیعی است که با عرضه مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند تاشو، قیمت‌ها به تدریج کاهش می‌یابد و به این ترتیب طی چند سال آینده، این امکان برای سامسونگ وجود خواهد داشت که یک گوشی هوشمند تاشو ارزان قیمت را به بازار معرفی کند. اما باید ببینیم که سامسونگ قصد دارد تا برای گوشی های هوشمند تاشو سری A خود از کدام فاکتور طراحی استفاده کند، طراحی مشابه فولد یا فلیپ؟

مطمئنا با گذشت زمان اخبار و اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی هوشمند احتمالی منتشر خواهد شد تنها کاری که باید انجام دهیم این است که در انتظار اخبار بیشتر باشیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها