|

فولکس واگن

نگاهی به نسل جدید فولکس واگن تیگوان آل اسپیس 2022

New Volkswagen Tiguan Allspace 2022 review

فولکس‌واگن هرگز از خودروهای خود غافل نمی شود و آنها وارد یک چرخه ی نوسازی می شوند و حالا نوبت به شاسی بلند هفت سرنشین تیگوان آل اسپیس رسیده

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فولکس واگن یکی از آن شرکت هایی است که هرگز از خودروهای محبوب خود غافل نمی شود و آن ها را وارد یک چرخه ی نوسازی می کند و حالا نیز نوبت به شاسی بلند هفت سرنشینِ آن یعنی تیگوان آل اسپیس رسیده است تا شاهد ویژگی های ارتقا یافته و طراحی بهبود یافته باشد.

بر اساس گزارشی که AutoExpress منتشر کرده است وقتی صحبت از تغییر در طراحی به میان می آید اولین چیزی که توجه هر کسی را به خودش جلب می کند چراغ های باریک و عریض ال ای دی آن می باشد. درست است که تغییرات طراحی آنقدر چشمگیر نیستند اما به راستی که ارتقا یافته انداما همان طور که انتظار می رفت طراحی خودرو نسبت به نسل قبلی خود یکسان است و همچنان کیفیت کابین بسیار خوبی را در سطح خود ارائه می دهد و وقتی که به درون کابین نگاه می کنید دو بهبود چشمگیر چشم های شما را نوازش می کنند یک فرمان و دو صفحه نمایشی که برای کنترل آب و هوا نصب گردیده است. یک ویژگی بسیار قابل توجه که بر روی این خودرو تعبیه شده است در حالی که نسل قبلی فاقد آن بود پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو می باشد که استفاده از گوشی هوشمند را برای شما آسان تر می کند.

از بابت کاربرد و عملکرد آل اسپیس چندان تغییری نکرده است بنابراین این خودور همچنان یک خودروی هفت نفره ی کاربردی است که حتا با وجود هفت سرنشین صندوق عقب حدود 230 لیتر فضا دارد و البته زمانی که از دو ردیف صندلی پشتی استفاده نشود این فضا تا 700 لیتر افزایش پیدا می کند.

Volkswagen

برای این خودرو هیچ گزینه و تریم هیبریدی در نظر گرفته نشده است اما در عوض دو گزینه با پیشرانه بنزینی و دو گزینه با پیشرانه دیزلی در دسترس کاربران قرار می گیرد. دو تریمی که داری پیشرانه بنزینی هستند شامل موتور های توربو 1.5 و 2.0 لیتری می باشند.

مدل TDI 4MOTION با موتور بنزینی 2.0 لیتری 148 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور را ارائه می دهد. این خودرو نسبت به برخی از رقبای 4 سیلند خود در بازار کمی نرم تر و سبک تر است و از جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه اتوماتیک برای انتقال قدرت به چرخ ها استفاده می کند.

و اما کلیدی ترین تغییر در تیگوان آل اسپیس این است که برای اولین بار می تواند برای مدت کوتاهی از 0 تا 130 مایل در ساعت را مدیریت کند و رانندگی خودکار داشته باشد، البته با نظارت کامل.

برای یک خودروی شاسی بلند با هفت سرنشین هندلینگ یکی از مهمترین و برترین اولویت ها می باشد که آل اسپیس نسبت به بسیاری از رقبای خود چابک تر و کم حجم تر است، و فرمان سبک و نرم آن مانور دادن در سرعت های پایین را خیلی راحت می کند، در کل سواری با این خودرو راحت و نرم است البته ممکن است هنگام مواجه با دست انداز ها و چاله ها کابین کمی دچار شک و تکان شود.

به طور کلی می توانیم بگوییم که تیگوان آل اسپیس خودروی خوبی است که ویژگی های زیادی برای قدردانی دارد. در ارتباط با قیمت این خودور نیز باید اشاره کنیم که تیگوان آل اسپیس 41,995 پوند قیمت گذاری شده است.

تصاویر  Volkswagen Tiguan Allspace 2022: 

 Volkswagen Tiguan Allspace 2022 Volkswagen Tiguan Allspace 2022 Volkswagen Tiguan Allspace 2022 Volkswagen Tiguan Allspace 2022 Volkswagen Tiguan Allspace 2022 Volkswagen Tiguan Allspace 2022 Volkswagen Tiguan Allspace 2022 Volkswagen Tiguan Allspace 2022 Volkswagen Tiguan Allspace 2022 Volkswagen Tiguan Allspace 2022 Volkswagen Tiguan Allspace 2022 Volkswagen Tiguan Allspace 2022 Volkswagen Tiguan Allspace 2022 Volkswagen Tiguan Allspace 2022

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها