|

شیائومی

ردمی نوت 11T پلاس و صفحه نمایشی حیرت انگیز!

Redmi Note 11T Pro Plus is the first LCD smartphone to receive A+ rating from DisplayMate

این روز ها غول محبوب و معروف فناوری چینی شیائومی حسابی روی بورس است و هر روز هم یک سورپرایز تازه برای کاربران و طرفداران خود معرفی می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها غول محبوب و معروف فناوری چینی شیائومی حسابی روی بورس است و هر روز یک سورپرایز تازه برای کاربران و طرفداران خود معرفی می کند. همان طور که می دانید اخیرا نیز ردمی نوت 11T پرو پلاس حسابی بر سر زبان ها افتاده است اما اخبار و اطلاعات تازه منتشر شده برخی از ویژگی های درجه یک این گوشی هوشمند را فاش می کنند که احتمالا انتظارش را نداشتید.

بر اساس گزارشی که Gizmochina اوایل امروز به نقل از لو ویبینگ منتشرکرده است ظاهرا این گوشی هوشمند موفق شده است تا گواهینامه صفحه نمایش DisplayMateA+ را دریافت کند و به اولین گوشی هوشمندی تبدیل شود که علی رغم برخورداری از پنل LCD این گواهینامه را به دست می آورد.

برای کسانی که نمی دانند باید اشاره کنیم که DisplayMate انواع مختف نمایشگرها را مورد ارزیابی و آزمایش قرار می دهد و آن ها را رتبه بندی می کند اما آنچه که مهم است این است که کسب رتبه ی A+ از Displaymate یک دستاورد مهم در صنعت گوشی های هوشمند به حساب می آید.

ردمی نوت 11T پرو پلاس

بنا بر گفته ی لو ویبینگ، این گوشی هوشمند دارای یک پنل LCD سفارشیِ 6.6 اینچی با نرخ تازه سازی 144 هرتز می باشد. پنل نمایشگر این گوشی هوشمند همچنین دارای نوردهی کامل DC می باشد به این معنی که می تواند با روشنایی ثابت جایگزین فلاش های سریع روی صفحه نمایش شما شود. به علاوه این نمایشگر با کمک فیلتر ضد نور آبی، از چشم ها نیز محافظت می کند.

یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این صفحه نمایش این است که LCD ردمی نوت 11T پلاس دارای حسگر دمای رنگ محیطی همراه با گواهینامه Dolby Vision می باشد. طبق گفته ی لو ویبینگ این گوشی هوشمند می تواند صفحه نمایش های LCD را به سطح جدیدی ببرد و شکوه از دست رفته آن ها را احیا کند.

از دیگر ویژگی های قابل توجه این گوشی هوشمند می توان به پردازنده دایمنسیتی  8100، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 120 واتی آن  اشاره کرد. انتظار می رود این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد که احتمالا می توان آن را تا 512 گیگابایت افزایش داد. از نظر نرم افزاری نیز، این دستگاه MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را به صورت خارج از جعبه اجرا خواهد کرد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها