|

اپل

نسل سوم آیفون SE رونمایی شد؛ طراحی قدیمی اما قدرتمند

Apple launches the iPhone SE (2022) with A15 Bionic

اپل به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند مقرون به صرفه ی خود رونمایی کرد، میان رده ای که از پردازنده ی قدرتمند پرچمداران اپل استفاده می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوشی های هوشمند غول فناوری امریکایی به قیمت بالا و گران بودنشان شهرت دارند به جز آیفون SE؛ این گوشی هوشمند تنها میان رده ی اپل است که هر دو سال یک بار نسل جدید آن به بازار راه پیدا می کند و حالا نیز پس از گذشت دو سال نسل سوم آیفون SE رونمایی شده است که در ظاهر بسیار شبیه به آیفون 6، پرچمدار سال 2014 می باشد اما از لحاظ عملکردی، به طرز قابل توجهی ارتقا یافته است.

Apple-iPhoneSE3

قلب تپنده و منبع قدرت دهی این گوشی هوشمند دقیقا همان جایی است که شما را متعجب خواهد کرد. اپل برای آیفون SE نسل سوم چیپست A15 خود را در نظر گرفته است که هم اکنون اعضای سری پرچمدار و قدرتمند آیفون 13 از آن استفاده می کنند. و این گوشی هوشمندعلاوه بر اینکه از اتصال به شبکه 5G پشتیبانی می کند  سه گزینه ی فضای ذخیره سازی 64، 128 و 256 گیگابایت را ارائه می دهد. از طرفی دیگر پردازنده ی قدرتمند اپل باعث شده است که عمر باتری این گوشی هوشمند نیز بهبود پیدا کند.

و اما صفحه نمایش آیفون SE 2022 یک پنل 4.7 اینچی است که حاشیه های پهن آن کمی چشم را اذیت می کنند اما با این وجود از درجه یک ترین و قوی ترین محافظ صفحه نمایش، سپر سرامیکی، برخوردار است تا دوام بالایی داشته باشد. در زیر صفحه نمایش نیز مانند آیفون های نسل های گذشته دکمه ی هوم و سنسور اثر انگشت قرار گرفته است، درنتیجه خبری از سنسور تشخیص چهره نخواهد بود.

Apple-iPhone-SE3

در بخش تنظیمات دوربین باید اشاره کنیم که آیفون SE 2022 نسبت به نسل قبلی تفاوت چندانی نکرده است و همچنان یک سنسور 12 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 7 مگاپیکسلی بر روی صفحه نمایش این گوشی هوشمند قرار گرفته است که تنظیمات دوربین آن را تشکیل می دهند. آنچه که دوربین آیفون SE نسل سوم را نسبت به نسل قبلی خود متمایز می کند در حقیقت بهبود پردازش تصویری تراشه ی A15 در مقایسه با تراشه A13 است که در آیفون SE نسل دوم به کار رفته بود.

از دیگر ویژگی های آیفون SE نسل سوم این است که موفق شده است تا IP67 را برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب بدست بیاورد.

AppleiPhoneSE3

مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند اپل که علی رغم ظاهر قدیمی اش از عملکرد بالایی برخوردار است با قیمت پایه 429 دلار از تاریخ 11 مارس برابر با بیستم اسفند ماه به فروش خواهد رسید.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی