|

اپل

نسل سوم آیفون SE هفدهم اسفند رونمایی خواهد شد

Apple iPhone SE with 5G support to reportedly launch on March 8

این طور که به نظر می رسد غول فناوری کوپرتینویی سرانجام تصمیم دارد تا نسل جدید آیفون SE خود را زودتر از موعود رونمایی کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سال 2020 اپل آخرین نسل آیفون های SE خود را رونمایی کرد و حالا با حفظ سنت نوسازی دستگاه های خود، غول فناوری کورتینویی تصمیم دارد تا نسل جدید و به روز شده ی SE خود را رونمایی کند.

تا به امروز چندین مرتبه مشخصات اصلی آیفون SE نسل سه توسط افشاگران فاش شده است و برمبنای گفته همان افشاگران ما انتظار داشتیم که اپل میان رده ی جدید خود را در اوایل بهار رونمایی کند. با این حال به گزارش Gizmochina ظاهرا اپل تصمیم دارد تا زود تر از موعود این گوشی هوشمند را رونمایی کند. به تازگی گزارش جدیدی از مارک گورمن منتشر شده است که ادعا می کند اپل، اولین رویداد معرفی سال خود را در 8 مارس برابر با هفدهم اسفند رونمایی خواهد کرد و در این رویداد آیفون SE 2022 نیز معرفی خواهد شد.

اگر آخرین گزارش منتشر شده را باور کنیم، انتظار می رود که آیفون SE با پشتیبانی از اتصال به شبکه ی 5G،  در کنار سه محصول دیگر در این رویداد معرفی شود که یکی از آنها آی پد ایر می باشد.

iPhone SE 2022 2

در رابطه با آیفون SE آینده که در انتظار رونمایی اش هستیم باید بگوییم که انتظار می رود این گوشی هوشمند طراحی مشابه با مدل فعلی داشته باشد اما از لحاظ داخلی بهبود پیدا کرده باشد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی رتینا HD LCD خواهد بود و همچنان مانند آیفون 8 دارای دکمه ی Home و سنسور اثر انگشت بر روی آن می باشد. همچنین این دستگاه به احتمال زیاد از پردازنده Apple A15 به همراه 3 گیگابایت رم پشتیبانی می کند. البته این احتمال نیز وجود دارد که نسخه پلاس این گوشی هوشمند 4 گیگابایت رم را ارائه دهد.

اگر این گزارش صحت داشته باشد مطمئنا به زودی اپل اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار خواهد داد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی