|

شیائومی

رونمایی از ساعت هوشمند شیائومی S1 در تاریخ 28 دسامبر

Xiaomi Watch S1 to launch on December 28

شیائومی رسما اعلام کرد که ساعت هوشمند جدید خود را در تاریخ 28 دسامبر همزمان با سری پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پیش از این شایعه شده بود که ساعت هوشمند S1 شیائومی در سه ماهه اول سال 2022 در بازارهای بزرگی مانند اروپا، اندونزی، مالزی و سنگاپور عرضه خواهد شد. با این حال، تاریخ عرضه چینی آن هنوز یک سوال بود. بر اساس گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده امروز شیائومی رسما تایید کرد که ساعت هوشمند شیائومی در تاریخ 28 دسامبر و به همراه سری پرچمدار شیائومی رونمایی خواهد شد.

شیائومی یک پوستر تبلیغاتی از ساعت هوشمند جدید خود منتشر کرد که جدا از تاریخ عرضه آن، قسمتی از طراحی آن را نیز به نمایش می گذارد.

Xiaomi Watch S1

این ساعت هوشمند طراحی دایره ای خواهد داشت و بدنه آن از فلز ساخته شده است. همچنین این ساعت هوشمند دارای دو دکمه برجسته در یک طرف آن می باشد که ما انتظار داریم یکی از آنها متعلق به دکمه خانه باشد و دیگری نیز به فعالیت های ورزشی تعلق داشته باشد. اما متاسفانه این شرکت مشخصات بیشتری را از این ساعت هوشمند منتشر نکرده است.

این ساعت هوشمند ممکن است حالت ها و ویژگی های ورزشی مشابه یا بهتری در مقایسه با Mi Watch Revolve Active فعلی داشته باشد. نهایتا زمان زیادی تا رونمایی این ساعت مرموز باقی نمانده است و ما بی صبرانه در انتظار رویداد بزرگ شیائومی هستیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها