|

سونی

دامنه دینامیکی گسترده تر با فناوری جدید دوربین سونی!

Sony's new camera tech promises wider dynamic range

سونی حسگری طراحی کرده است که اگر بخواهد دوربین 108 مگاپیکسلی یا 200 مگاپیکسلی را در گوشی های هوشمند ارائه کند، این فناوری کلیدی خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سونی در کنار سامسونگ و Omnivision  یکی از پیشروترین تولیدکنندگان سنسور دوربین در جهان است. این شرکت به طور کلی در زمینه عکاسی با گوشی های هوشمند پیشرو است و به تازگی نیز این شرکت ژاپنی از نوآوری امیدوارکننده و لذت بخش دیگر در این فضا خبر داده است.

بر اساس گزارشی که AndroidAuthority منتشر کرده است, سونی به تازگی اولین حسگر تصویر CMOS با پیکسل ترانزیستور 2 لایه به دنیای فناوری معرفی کرده است.

سونی همچنین تصویری منتشر کرد تا مردم راحت تر بتوانند درک کنند که سنسور جدید چه تفاوتی با سنسور های معمولی دارد.

Sony

سونی می گوید این راه حل سطح سیگنال اشباع سنسور را دو برابر می کند و در نتیجه دامنه دینامیکی وسیع تری را به همراه خواهد داشت. این شرکت همچنین اضافه می‌کند که انتقال ترانزیستورهای پیکسلی به یک بستر جداگانه, فضا را برای افزایش اندازه ترانزیستورها آزاد می‌کند. در نتیجه ترانزیستورهای آمپر بزرگتر منجر به کاهش قابل توجه نویز می شوند که برای عکاسی در نور کم مفید خواهد بود. این شرکت اضافه می‌کند که این فناوری به پیکسل‌های حسگر اجازه می‌دهد تا عملکرد موجود خود را حتی در اندازه‌های پیکسل کوچک‌تر حفظ یا بهبود بخشند.

به عبارت دیگر, به نظر می رسر که سونی فکر می کند این فناوری می تواند برای دوربین گوشی های هوشمند با وضوح بالاتر و پیکسل های کوچک تر, امری کلیدی باشد. بنابراین اگر این شرکت بخواهد راه سامسونگ را دنبال کند و دوربین های 108 مگاپیکسلی یا 200  مگاپیکسلی را ارائه دهد, این فناوری بسیار کمک کننده خواهد بود.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها