|

وان پلاس

وان پلاس Nord 2 CE گواهینامه BIS را دریافت کرد

OnePlus Nord 2 CE passes BIS certification in India

وان پلاس Nord 2 CE گواهی BIS هند را دریافت کرد, درنتیجه زمان زیادی تا عرضه در هند باقی نمانده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ژوئن 2021 وان پلاس Nord CE خود را به بازار معرفی کرد و حالا پس از گذشت چند ماه در لیست گوشی های هوشمند که توانسته اند گواهی BIS را دریافت کنند نام Nord 2 CE به چشم می خورد در نتیجه به زودی این محصول به بازار هند عرضه خواهد شد.

متاسفانه فهرست پایگاه داده ها اطاعات زیادی در ارتباط با پیکر بندی حافظه یا دیگر مشخصات مهم این گوشی هوشمند فاش نمی کند اما عکس های منتشر شده حداقل این خبر را به ما می دهند که این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و سبز عرضه خواهد شد.

OnePlus-Nord-2-CE-Color-Variants

با توجه به اطلاعاتی که در گذشته توسط افشاگران منتشر شده است ما حدس می زنیم وان پلاس Nord 2 CE احتمالا به همراه صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز عرضه خواهد شد. همچنین به نظر می رسد که قدرت این دستگاه از Dimensity 9000 مدیاتک تامین می شودکه از شبکه 5G پشتیبانی می کند, به علاوه ما گمان می کنیم که نسل آینده Nord CE  با حافظه رم بین 6 تا 12 گیگابایت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برای حافظه ذخیره سازی نیز دو گزینه 128 گیگابایت و 256 گیگابایت موجود خواهد بود.

در پنل پشتی این دستگاه به احتمال زیاد تنظیمات دوربین سه گانه قرار خواهد گرفت که شامل لنز اصلی 64 مگاپیکسلی, لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می باشد. برای دوربین سلفی نیز یک لنز 16 مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد.

این گوشی هوشمند از جدید ترین سیستم عامل اندروید پشتیبانی خواهد کرد و به احتمال زیاد رابط کاربری آن نیز OxygenOS خواهد بود.

انتظار می رود که وان پلاس Nord CE 2 همراهی یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و  پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی را, با خود داشته باشد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها