|

وان پلاس

مشخصات فاش شده وان پلاس 10Pro از شارژ سریع تر خبر میدهد

به گفته یک افشاگر One Plus 10 Pro نسبت به نسل قبلی خود دوربین سلفی بهتر و شارژ سریع تر را ارائه خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سه ماهه ی اول سال 2022 زمان رونمایی بسیاری از محصولاتی است که ما مدت ها درانتظار آن ها بودیم, میانرده ها و پرچمداران پرقدرت. یکی از محصولاتی که ما انتظار داریم در اوایل سال آینده رونمایی شود وان پلاس 10 Pro می باشد.

به گزارش GSMArena یک افشاگر چینی به تازگی اطلاعات جدیدی را از این محصول منتشر کرده است. بنا به گفته این افشاکر بسیاری از مشخصات این دستگاه با نسل قیلی آن یعنی وان پلاس 9 Pro یکسان است با این تفاوت که نسل آینده دوربین سلفی بهتی را در کنار پشتیبانی از شارژ 80 واتی ارائه خواهد دارد.

One Plus 10 Pro

همچنین این افشاگر اضافه کرده است که به احتمال زیاد 10 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود و مانند نسل قبلی خود برای دوربین سلفی دارای ناچ ( سوراخ پانچ ) در گوشه ی سمت چپ  صفحه نمایش خواهد بود. اما دوربین سلفی وان پلاس 10 Pro نسبت به نسل قبلی بهبود پیدا کرده است و سنسور 32 مگاپیکسلی را ارائه خواهد داد.

بر اساس گفته های این افشاگر, در پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز شاهد ماژول دوربین سه گانه خواهیم بود که شامل دوربین عریض 48 مگاپیکسلی, دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی خواهیم بود.

به نظر می رسد که وان پلاس 10 Pro از شارژ بی سیم 50 وات و شارژ سیمی 80 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها