|

اپل

نسل آینده iPhone Pro با دوربین 48 مگاپیکسلی!

Apple iPhone 14 Pro variants to sport 48MP camera

گزارش های اخیر حاکی از آنند که نسخه های iPhone 14 Pro همراه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و رم 8 گیگابایتی عرضه خواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالیکه هنوز چند ماهی با زمان معرفی جدید ترین نسل iPhone فاصله داریم, شایعات و گزارش های مختلفی در ارتباط با پرچمداران آینده اپل شنیده می شود.

چندی پیش جف پو, تحلیلگر دنیای فناوری, اعلام کرده بود که غول فناوری کوپرتینویی قصد دارد سری iPhone14 را که شامل 4 مدل می شود در سپتامبر 2022 به بازار عرضه کند. به تازگی نیز پو, جزئیات جدیدی را در رابطه با iPhone 14 Pro در یک یادداشت تحقیقاتی جدید, فاش کرد.

همانطور که می دانید iPhone 14 شامل دو نسخه Pro می شود,:

  • iPhone 14 Pro با صفحه نمایش 6.1 اینچی
  • iPhone 14 Pro Max با صفحه نمایش 6.7 اینچی

iphone-14-pro

و حالا بر اساس گزارشی که Gizmochina به نقل از MacRumors منتشر کرده است, به نظر می رسد نسخه های Pro نسل جدید گوشی های هوشمند اپل تنظیمات دوربین سه گانه را در پنل پشتی خود جای داده است. دوربین iPhone 14 Pro شامل یک لنز 48 مگاپیکسلی, لنز 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو می باشد.

همچنین  این تحلیلگر افزود, انواع iPhone 14 Pro رم 8 گیگابایتی را ارائه می کنند که نسبت به رم 6 گیگابایتی ارائه شده در بالاترین نسخه ی سری iPhone 13 Pro بسیار قوی تر می باشد.

با توجه به اینکه هنوز چند ماهی تا زمان معرفی و عرضه این سری باقی مانده است, امیدواریم که اخبار و افشاگری های بیشتری را در این باره بشنویم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها