|

سامسونگ

سامسونگ Galxy S22 Ultra یا Galaxy S22 Note؟

Samsung Galaxy S22 Ultra could end up called Galaxy S22 Note

طبق شایعات اخیر به نظر می رسد که غول فناوری کره ای قصد دارد که مرز بین پرچمداران خود را بردارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گزارش GSMAreana این اواخر اخباری شنیدیم  مبنی بر این که قدرتمند ترین گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy S22 Ultra به همراه S Pen عرضه خواهد شد، درست مانند سری Galaxy Note  و به این ترتیب ما آماده حذف سری Note از مجموعه پرچمداران سامسونگ بودیم. اما به تازگی شایعاتی شنیده می شود که بزرگترین پرچمداران آینده سامسونگ نه تنها منحصر به فردترین ویژگی  سری Note را به همراه خواهد داشت بلکه احتمالا با نام Galaxy S22 Note رونمایی خواهد شد.

این اخبار را چندی پیش @FrontTron افشاگر معروف در توییتر منتشر کرد که قبل تر شاهد به وقوع پیوستن گفته های او در رابطه با سامسونگ بوده ایم.

Galaxy S22 Ultra

درست است که به همراه داشتن نام S و Note درکنار یکدیگر غیر طبیعی به نظر میرسد اما با وجود مشکلات متعددی که این روز ها در بازار جهانی روی داده است، مانند مشکلات زنجیره تامین و یا معضلات ناشی از همه گیری ویروس کرونا، باید انتظار موقعیت های عجیب و غریب را داشته باشیم.

با معرفی Galaxy Z Fold3 غول فناوری کره ای تمام تلاش خود را کرد تا بتواند نبود Galaxy Note 21  را جبران کند و Z Fold3 را جایگزینی برای آن قرار دهد، با این حال اینطور که به نظر می رسد، پرچمدار تاشو سامسونگ نتوانست جای خالی سری محبوب Note را پر کند و ما باید انتظار یک Note  واقعی را داشته باشیم حتا  اگر به معنای محو شدن مرزهای بین سری پرچمداران باشیم.

امیدواریم که روزهای آینده بتوانیم اخبار بیشتری را در ارتباط با پرچمدار پر مدعای سامسونگ بشنویم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها