|

آیا پرچمدار تاشو سامسونگ درگاه S Pen را حذف خواهد کرد؟

Galaxy Z Fold4 Lack the S Pen

گزارش های منتشر شده از طراحی های اولیه Galaxy Z Fold4 از عدم پشتیبانی S Pen خبر میدهند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سامسونگ با متوقف کردن طراحی و تولید خانواده Galaxy Note طرفدارانS Pen  خود را کمی مایوس کرد اما در مدت زمان کوتاهی با ارائه Galaxy S21 Ultra که دارای یک کیس اختیاری S Pen  بود توانست دل طرفداران خود را بدست بیاورد, پس از آن نیز Galaxy Z Fold3 را به همراه S Pen به بازار عرضه کرد که این روند باعث شد تا گمانه زنی هایی در خصوص عرضه Galaxy S21 Ultra مجهز به درگاه اختصتصی S Pen  بشود. به علاوه انتظار می رفت که پرچمدار تاشو سامونگ نیز این مسیر تکاملی را ادامه دهد و به درگاه S Pen مجهز شود با این وجود طبق شایعات جدید که در Naver منتشر شده است ممکن است Galaxy Z Fold4این زنجیره را قطع کند.

با وجود اینکه سامسونگ تا کنون نمونه ی طراحی نهایی این محصول را ارائه نداده است اما هیچ یک از نمونه های اولیه در حال ساخت دارای غلاف داخلی S Pen نیستند. سامسونگ تا اوایل ماه مارس باید طراحی این محصول را نهایی کند.

Galaxy Z Fold4

براساس گزارشی که SAMMOBILE منتشر کرده است شاید برای طراحی درگاه S Pen سامسونگ نیاز به زمان و تحقیقات بیشتری داشته باشد اما بخش سخت طراحی یعنی  افزودن امکان پشتیبانی از S Pen به پنل نمایشگر تاشو در زمان عرضه Galaxy Z Fold3 انجام شده است.

مشخصا تا ماه مارس باید منتظر بمانیم تا از تصمیم نهایی سامسونگ مطمئن شویم اما انتظار می رود که تا پیش از ارائه طراحی نهایی خبر های دیگری از این محصول منتشر شود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها