|

آنر

خبر رسمی: آنر X30 به زودی رسماً رونمایی می شود

Honor X30 confirmed to officially launch in China on December 16

آنر رسما اعلام کرد که کنفرانس معرفی Honer X30 در تاریخ 16 دسامبر در چین بگذار خواهد شد تا این گوشی هوشمند رسما به بازار معرفی شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چند ماه پیش آنر دو عضو از سری X30 را در بازار خانگی خود, چین, عرضه کرد; این دو مدل شامل X30 i و X30 Max می شوند. اکنون نیز این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه مدل استاندارد این خط تولید با نام Honer X30 می باشد.

Honer X30

به گزارش Gizmochina ,جیانگ هیرونگ مدیر ارشد اجرایی آنر در چین رسما اعلام کرد که در تاریخ 16 دسامبر X30 در چین رونمایی خواهد شد. 16 دسامبر تاریخی است که Honer 3X در سال 2013 عرضه شد و در هشت سال گذشته, بیشتر از 90 میلیون کاربر برای سری X این شرکت وجود داشته است. و اکنون آنر تصمیم دارد که در هشتمین سالگرد این دستگاه عضوی جدید از این خانواده را معرفی نماید.

Huawei-Honor-3X

متاسفانه این شرکت درمورد گوشی آینده خود اطلاعاتی را فاش نکرده است اما گزارش ها اینطور نشان می دهند که احتمالا این دستگاه اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از چیپست Snapdragon 695 پشتیبانی خواهد کرد. این چیپست در حقیقت نسخه ی بروز شده ی Snapdragon 690 می باشد.

این تراشه که با استفاده از فرآیند 6 نانومتری ساخته شده است, دارای پردازنده ی مرکزی Kryo 660 و پردازنده گرافیکی Adreno 619 می باشد. بر اساس آنچه که کوالکوم ادعا کرده است این تراشه 15 درصد عملکرد CPU و 30 درصد عملکرد GPU را نسبت به نسل گذشته خود بهبود بخشیده است.

همچنین انتظار میرود که محصول جدید آنر دارای ماژول دوربین سه گانه در پشت باشد که از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در ارتباط با دوربین سلفی این دستگاه نیز به نظر می رسد که دوربین جلو در بالای نمایشگر و با طراحی سوراخ پانچ قرار گرفته است.

ما انتظار داریم که طی روزهای آینده این شرکت اطلاعات بیشتری را از این محصول در اختیار ما بگذارد و از طریق پستر های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی مشخصات و ویژگی های کلیدی X30 را به اشتراک بگذارد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها