|

از جذابیت های حیات وحش؛ ویدیو چندش آور از بیرون کشیدن تمساح از شکم آناکوندااا

در این ویدیو می بینید که چجور شکم مار آناکوندا رو می شکافن تا یک تمساح نسبتاً گنده و درشت رو بیرون بکشن

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آناکوندا یکی از بزرگترین و خطرناک‌ترین مارهای جهان است و می تواند به طول ۹ متر و وزن ۲۲۵ کیلوگرم برسد. جالب است بدانید که این مار ها شناگران ماهری هستند. اون ها در اوایل بهار تولید مثل می‌کند که بین ۱۲ تا ۳۶ تخم می‌گذارد سپس به دور تخم‌ها چنبره زده و می‌پیچد تا دمای تخم‌ها را در حد مناسبی نگه دارد و از آن ها محافظت کند اما به محض این که بچه‌ها سر از تخم دربیاورند، دیگر خبری از مراقبت‌های والدینی نیست. بچه‌های تازه به دنیا آمده که چیزی حدود ۴۰ تا ۵۰ سانتیمتر طول دارند، تا زمانی که برای اولین پوست اندازی آماده شوند، درون تخم باقی می مانند و سپس به اولین شکار خود می‌پردازند. مار پیتون‌ هر چند ماه یکبار پوست اندازی می‌کند و زمانی که دوره‌ پوست اندازی آن ها آغاز می‌شود، حیوان کم تحرک شده، میلش به غذا کم می‌شود و چشمانش رنگ مات و کدری به خود می‌گیرد. 

این مارها قادر به خوردن حیوانات بزرگی مانند خرس و گاو هستند. با این حال، در بسیاری از موارد، آنها به انسان حمله نمی‌کنند و تلاش می‌کنند فرار کنند.

اگر شخصی به درستی با این مارها برخورد کند و فاصله‌ای امن را حفظ کند، خطر جدی او را تهدید نمی‌کند. به همین دلیل، در صورت برخورد با یک آناکوندا، بهتر است فاصله‌ای امن را حفظ کرده و به آنها اجازه دهید فرار کنند.

در این ویدیو می بینید که شکم مار آناکوندا شکافته می شود و تمساح در عین ناباوری درست و دست نخورده اونجاس!

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی