|

قیمت طلا و سکه 24 خرداد 1402؛ پایان روزهای ریزشی

روند صعودی قیمت طلا و سکه در دو روز گذشته پیوسته برقرار بوده است. این بازار در حال جبران روند کاهشی هفته گذشته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیروز قیمت طلا و سکه افزایش داشت. این بازار طی دو روز گذشته رشد قیمتی قابل توجهی داشته است. امروز هم قیمت طلا و سکه افزایش یافت و میشود گفت بازار فلز زرد در حال برگشت مسیر رفته است و سکه به کانال‌ بالاتر قیمتی راه یافته است.

موج سیگنال‌های سیاسی در هفته‌ گذشته روند بازارهای مالی را در مسیر نزولی قرار داد و معامله‌‌گران را نسبت به آینده افزایشی قیمت در بازار طلا و سکه بدبین‌ کرد. از همین رو بسیاری از فعالان بازار دست از مبادله کشیدند و در انتظار ثبات قیمت‌ها بودند.

اما بازارهای مالی از تزریق دلارهای آزاد شده ایران به بازار ارز داخلی ناامید شد و با کمرنگ شدن اثر اخبار مساعد سیاسی در خصوص احیای برجام مسیر کاهشی قیمت متوقف شد.

در روزهای گذشته فعالان بازار طلا و سکه روند تقاضا را در پایین‌ترین حد اعلام کردند. به اعتقاد آنها فصل ریزش قیمت در بازار فلز زرد به پایان رسیده و مردم نباید منتظر تغییرات خاص در روند قیمت‌ها باشند.

کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند هم‌‌اکنون بازار فلز زرد به مسیر اصلی خود برگشته و تاثیر اخبار خنثی شده است. بنابراین نباید انتظار افزایش یا کاهش شدید و معناداری در روند قیمت‌ها داشته باشیم. آنها می‌گویند تنها اخبار نسبتا موثق از روند مذاکرات، چه مثبت و چه منفی می‌تواند اثر جدی بر قیمت‌ها بگذارد.

پیشروی قیمت ها در کانال جدید

اموز چهارشنبه 24 خردادماه ۱۴۰۲ قیمت سکه امامی با افزایش 500 هزار تومانی، با رقم 29 میلیون و 300 هزار تومان در بازار معامله شد.

سکه بهار هم که از دیروز با یک جهش بلند وارد کانال 25 میلیونی شده بود امروز هم از نیمه این کانال گذشت و به 25 میلیون و 800 هزار تومان رسید. این قطعه با افزایش 600 هزار تومانی مبادله شد.

همچنین نیم سکه نیز  200 هزار تومان گران شد و با قیمت ۱۵ میلیون و 800 هزارتومان مبادله شد. ربع سکه نیز افزایش 200 هزار تومانی داشت. این قطعه با قیمت ۱۰ میلیون و 700 هزار تومان مبادله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز افزایش نزدیک به 40 هزار تومانی داشت و با قیمت دو میلیون و 384 هزار تومان مبادله شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها