|

نیما شعبان نژاد تو کنسرت و تولد بهنام بانی با پیراهن راک اند رولی و مدل مو آیسانی

تصویری از نیما شعبان‌نژاد در جشن تولد ۳۷ سالگی بهنام بانی که در پشت‌صحنه کنسرت این خواننده پاپ گرفته شده، مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهنام بانی (زاده مهر ۱۳۶۶) خواننده پاپ ایرانی است که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. بهنام بانی در ۸ سالگی قاری قرآن بود. او پدرش را که نوازنده آکاردئون است، علت گرایش او را به موسیقی می‌داند.

همچنین نیما شعبان نژاد نیز نیما شعبان نژاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان 21 اردیبهشت ماه سال 1366 در کلن آلمان متولد شد.

بیوگرافی کوچکی از این دو هنرمند گفتیم تا به این موضوع  برسیم: تصویری از نیما شعبان‌نژاد در جشن تولد ۳۷ سالگی بهنام بانی که در پشت‌صحنه کنسرت این خواننده پاپ گرفته شده، مورد توجه قرار گرفته است.

IMG_3116

در این تصویر شاهد نیما شعبان نژاد با همان استایل های خاصش هستیم او در این تولد و کنسرت یک شلوار جین آبی روشن بگ بغل بند را همراه با یک پیراهن طرح جین ذغالی ست کرده و عینک دودی هم بر چشم زده است.

این پیراهن ذغالی اون از برند ال سی وایکیکی و طرحی از گروه راک AC/DC می باشد که یک گروه موسیقی راک استرالیایی است که در ۱۹۷۳ توسط برادران زادهٔ اسکاتلند، مالکوم و انگس یانگ در سیدنی شکل گرفت.هرچند موسیقی آن‌ها به‌صورت‌های مختلف هارد راک، بلوز راک، و هوی متال توصیف شده اما خود گروه سبکشان را به اختصار «راک اند رول» می‌نامد.

IMG_3120

که نظر با این پیراهن نیما جان یکی از فن های این گروه است اما گفتنیست این پیراهن متوسط مبلغش در طرحی دیگر که پیدا کرده ایم 1099 پوند مصر معادل 1/600/000  میلیون تومان میباشد، همچنین عینک آفتابی نیما نیز 34.20 دلار معادل 2/316/366 میلیون تومان است.

مدل موی آقای بازیگر هم بسیار شبیه به آیسان اسلامی می باشد اما این هیرکات را  بر خلاف آیسان با ریش استفاده کرده است.

IMG_3121

بهنام بانی نیز  یک کت تلفیقی که پاییز امسال بسیار مد شده است و حتی در بارانی ای خانم ها بسیار بکار رفته استفاده کرده است.

کت این خواننده تلفیقی از دو پارچه ساده طوسی تیره و طوسی طرح بافت روشن می باشد که با شلوار همرنگ اما اسکینی ست شده و برای زیر کت نیز یک تیشرت سفید ساده استفاده کرده است.

photo_2024-10-23_12-09-23

هر دو هنرمندان گردنبندی نیز بر گردن دارند که برای نیما شعبان نژاد انگار زنجیری با شیشه خون و بهنام بانی نیز گردنبندی با سنگ اونیکس به شکل دانه تسبیح می باشد که یک پلاک به طرح BB به آن آویزان است که به معنای بهنام بانی می باشد این گردنبند زمانی در دهه 80 بسیار مد و مورد استفاده بود.

استایل هر دو هنرمند در نوع خودش عالیست! یک ویدئو نیز از این کنسرت و تولد در پیج شخصی بهنام بانی پست شده که مشاهده می کنید عده ای از بازیگران و بازیکنان فوتبال و حتی خوانندگان نیز میهمان او بودند...

IMG_3117

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها