|

اوت فیت جدید نوید محمد زاده و همسر با گوشواره های سبز پولداری خدا تومانی!

دوره مستر کلاس شکوه سینما توسط مستانه مهاجر با هدف آموزش جمعی در حوزه ی سینما برگزار شد که در آن نوید محمدزاده و همسرش نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اولین دوره مستر کلاس شکوه سینما توسط مستانه مهاجر در تهران با هدف آموزش جمعی در حوزه ی سینما برگزار شد که پرویز شهبازی و پارسا پیروز فر از ایران و نوری بیلگه جیلان و سلیم اوجی از ترکیه از اساتید این دوره بودند همچنین بسیاری از بازیگران نیز در این مستر کلاس حاظر شدند.

از دیگر بازیگران حاظر این مستر کلاس میتوان به نوید محمد زاده و همسرش ( فرشته حسینی) اشاره کرد که با شرکتشان نظرات را به استایل های متفاوتشان خود جلب نمودند.

IMG_3069

این کاپل که هر دو طرفدار استایل های ترندی و خاص هستند در مستر کلاس هم طبق قانون نانوشته شان با لوک های خاصشان حسابی سوژه شدند.

فرشته حسینی با کت کوتاه با طرح پلنگی که جزء محبوب ترین ترند های پاییز امسال است مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت اما او استایل خود را با بوت های مارتینز،دستمال سر و مینی بگ مشکی ست کرده بود.

IMG_3082

در این جزئیات شاهد گوشواره سبز پولداری (یشمی) زیبای فرشته حسینی هستیم که قیمت آن 430 دلار معادل 29/050/800 میلیون تومان می باشد. 

نکته قابل توجه دیگر ناخن ها لمینیت شده فرشته می باشد که گویا نیاز به ترمیم دارند!

IMG_3079

اما نوید با پیراهن آستین کوتاه استایلی متضاد استایل پاییزی همسرش داشت! که گفتنی است مدتی پیش نیز همسر وی رنگ دیگر این لباس را در تئاتر رستم و سهراب تن زده بود.

IMG_3070

در این عکس که از لباس قبلی حسینی می بینیم ساعت  خانم بازیگر بسیار توجه را جلب می کند که از برند امگا سواچمونسواچ مدل مریخ می باشد.جنس بدنه این ساعت بایو سرامیک و تا 30 متر در برابر فشار آب مقاوم است. قیمت این ساعت 14200 روبل روسیه است که با قیمت امروز روبل روسیه به پول ایران 97/696/000 میلیون تومان می شود. 

IMG_3078

او زیر این پیراهن آستین کوتاه خود  رکابی مشکی بر تن دارد که با باز گذاشتن زیپ آن کاملا قابل مشاهده است و در ادامه آن را با شلوار بادی و اسنیکرز های نیوبالانس که اخیرا در تمام استایل هایش دیده شده ست نموده است.

اگر دقت کنید متوجه میشوید که استایل های این کاپل یونیسکس  هستند یعنی هیچ گونه جنسیتی ندارند و در کل به زبان ساده تر مهم نیست که لباس مردانه یا زنانه باشد. 

IMG_3083

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها