|

قد بلندیه فرشته حسینی که آبروی نوید محمدزاده رو برد / افغانی غلیظ حرف زدن خانوم

نوید محمدزاده بازیگر مشهور ایرانیست که حال با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفته و البته تصویری جدید در کنار همسر قد بلندش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگران و چهره ها در هالیوود خیلی زیاد دستشون بازه. اصلا همین که به مت گالا نگاه کنیم می بینیم که تا به چه اندازه ذهنشون میره واسه عجیب و غریب پوشی که خب میشه گفت این پرش ذهنی از همون دست بازی میاد که شخص میتونه هر چیزی که در تخیلاتش میگذره رو به واقعیت تبدیل کنه. در ایران ما هم گاهی چنین مواردی رخ میده که البته با واکنشات فراوونی همراه میشه. نوید محمدزاده و فرشته حسینی دقیقا مثال بارز چنین مواردی هستن که خب از وقتی که با هم ازدواج کردن این موضوع توشون بولد تر هم شد. البته که از یه جایی به بعد کمی کوتاه اومدن و دست از حاشیه سازی های اینچنینی برداشتن، اما همچنان اون عجیب پوشیه و همچنین دیده شدنه رو میپسندن و باهاش مشکلی ندارن. مثلا خانوم افسانه پاکرو بر این نظر بود که از شهرت بیزار بود ولی خب بازیگری رو دوست داشت و لازمه یک بازیگر پر کار بودن هم شهرت بود. اما برعکس نوید محمدزاده شیفته دیده شدن های جذاب است. این بازیگر دهه شصتی که دو سال پیش با فرشته حسینی ازدواج کرد، حالا با همسرش در "جنگل آسفالت " همبازی" است. 

البته که این دو بازیگر مشهور و کاربلد قبل تر هم با یکدیگر همبازی بودند و در واقع این حرکت از "قورباغه" مد شد و حالا به این شکل نقش آفرینی دارند. نوید محمدزاده و فرشته حسینی دو هنرمند پر طرفدار محسوب میشن که در هر فیلم و سریالی حضور داشته باشند اون کار بود و پر بیننده میشه، دیگه چه برسه به اینکه باهم تو یه کار ایفای نقش کنند و اینچنین مورد توجه قرار بگیرند. این زوج که بارها و بارها با استایل هایی که داشتن جنجالی شدن، باز هم به روال همیشه اینچنین شد و با عکسی که به اشتراک گذاشتن به توجه به ظاهر فرشته بانو حاشیه سازی کردند. در ادامه مشاهده می کنید این تصویر رو.

86748654

نوید محمدزاده از شکم مادر مشهور بود؟

هر شغلی یه ولی داره و یه اخری. حتی مشهور ترین افراد تاریخ هم از شکم مادر مشهور نبودن و در واقع بعد از اینک اومدن و در شغل یا حرفه‌شون خودی نشون دادن، مورد توجه قرار گرفتن که خب بسته به اونچه که در چنته داشتند بولد گشتند. 

نوید محمدزاده، این چهره پر هوادار با سابقه بازیگری بسیار کاربلدانه و پر محتوا نیز اینچنین بود و اولین بار در اوایل دهه نود با برنامه "دوستان" در شبکه جام جم دیده شد. وی که در این کار مجری بود، بعد تر به شکل حرفه ای وارد بازیگری شد و در فیلم "من عصبانی نیستم" شهرت یافت. نوید محمدزاده در لیست فیلم سریال هایی که بازی کرده رزومه به شدت جذاب و خوبی داره که خب میتونه با خیال راحت سرش رو بالا بگیره و از اونچه که بازی کرده تعریف کنه.

86736454

و اما شهرتی که فرشته حسینی پیدا کرد؛ قبل و بعد

البته که تنها آقای بازیگر قبل و بعد جانانه نداشتن و خانومشون یعنی فرشته بانو نیز این چنین هستند. جالبه فرشته حسینی با اون صدای ظریف و نازش که چهره ای دلبرانه داره، پیش از اینکه شهرتی اینچنینی پیدا کنه ظاهر و باطنی متفاوت داشته. در ادامه مشاهده می کنید مصاحبه فرشته بانو رو در حالی که با استایلی فرق کرده می باشد.

6874654

وقتی فرشته کوچیکتره ولی قدش بزرگتره

نوید محمدزاده چهره از دهه شصت و فرشته حسینی در دهه هفتاد به دنیا اومده. ای زوج جذاب که فاصله سنی حدود 11 سال دارند، جزو اون دست از چهره هایی محسوب میشن که خب فاصله سنیشون زیاد به نظر میاد. اما این در حالیه که فرشته و نوید از لحاظ چهره ای اصلا فاصله خاصی باهم ندارند و اتفاقا خیلی هم به هم میان. البته که در این بین خیلی ها هم قد و قامت این دو بازیگر رو مورد توجه قرار میدن و اینکه فرشته بلند تر از نویده رو گوشزد می کنند.

file

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها