|

(ویدئو) الهام صفوی زاده کیست که با چادر رفت تو استخر خصوصی ویلا+ بیوگرافی

الهام صفوی‌زاده (زاده ۴ تیر ۱۳۴۹ در اصفهان) مجری رادیو و تلویزیون در صدا و سیمای ایران ازجمله برنامه جمعه ایرانی بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام صفوی‌زاده (زاده ۴ تیر ۱۳۴۹ در اصفهانمجری رادیو و تلویزیون در صدا و سیمای ایران ازجمله برنامه جمعه ایرانی بود.

وی پس از یک ازدواج نافرجام با امیر افشار(مجری و گوینده) که یک دختر هم از ازدواج خود به نام کیانا دارد اکنون مجرد میباشد همچنین در رشته اقتصاد نظری تحصیل کرده‌ و دکترای رشته کسب و کار دارد که عضو تیم فوتسال هنرمندان هم هست.

مادرش مهین تاج نیا مجری برنامه خبری ساعت ۱۴ رادیو بود که الهام نیز به واسطه او به کار اجرا روی آورده و او را حتی در زندگی شخصی نیز الگو خود میداند. الهام صفوی فرزند دوم خانواده است و تنها یک برادر دارد.

از سوابق جرای او به برنامه های به خانه برمیگردیم و تصویر زندگی میتوان اشاره کرد که اوج شهرت خانم مجری هم در زمان به خانه برمیگردیم بود که بخاطر زیبایی صدا و سخنوری بینظیر او رخ داد.

خانم مجری در تیر ماه سال 1397 با انتشار پستی اعلام کرد تغییر پوشش داده و دیگر از چادر استفاده نمی کند که این موضوع با واکنش های تند مردم رو به رو شد که به او می گفتند ما را با پوشش خود فریب داده ای و... 

که موجب شد تا الهام صفوی زاده در یک برنامه فارسی زبان علت را به مردم بگوید؛ او در این باره گفته است من همان بودم که هستم تنها پوششم تغییر کرده که آن هم به علت احترام به همسر سابقم که پدر بچه من هست بوده که چادر استفاده میکردم و پوششم را باد یا شن نبرده مانتو و روسری من سرجایش هست!

اما حالا دوباره الهام صفوی حاشیه هایی با کار عجیب خود ایجاد کرده، خانم مجری سابق صداسیما با چادر داخل استخر خصوصی اش در ویلا شنا کرده و با انتشار فیلمش ادعا کرد با چادر می توان شنا کرد و فیلمش را منتشر کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها