|

کارت همستر کامبت فردا سه شنبه 22 خرداد و دریافت 5 میلیون سکه رایگان

سه کارت مخفی همستر کامبت 5 میلیونی دوشنبه را به زودی به شما نشان می دهیم و عکس کارت ها و نام جایزه مخفی را می گذاریم.

لینک کوتاه کپی شد
1

برای دریافت ۵ میلیون سکه‌ی بخش کمبو همستر کامبت باید سه کارت مخصوص هر روز را از چهار بخش Markets ،PR&Team ،Legal و Specials خریداری کنید. یافتن این کارت‌ها میان صدها گزینه، کاری زمان‌بر است و علاوه‌بر این سکه‌های کنونی شما را کاهش خواهد داد. ما هر روز کارت‌های دیلی کمبو را برایتان قرار می‌دهیم تا بدون صرف زمان و سکه‌ی اضافه، بتوانید ۵ میلیون سکه همستر کامبت رایگان دریافت کنید.

d7052e66-2d2d-444d-85bb-d15f6e0da67b

سه کارت مخفی همستر کامبت 5 میلیونی دوشنبه را به زودی به شما نشان می دهیم و عکس کارت ها و نام جایزه مخفی را می گذاریم.

کارت های امروز  دوشنبه 21 خرداد؟

0082e42f-58d6-450e-b044-802cdd62199a

به ماین یا استخراج در این بازی شامل چندین بخش گوناگون است. این بخش دربرگیرنده چندین کارت در تب‌های مختلف مانند Market ،PR&Team ،Legal و Specials است. کاربر با استفاده از تمامی کارت‌ها می‌تواند فرایند استخراج را تسریع و آن را به شیوه‌ای خودکار انجام دهد.

در حقیقت سازندگان بازی به‌جای آنکه گیمرها را تشویق به استفاده از ابزارهایی مانند اوتوکلیکرها کنند یا در بطن بازی چیزی مانند ربات‌های کلیک‌کننده قرار دهند، با ایجاد کارت‌های گوناگون تلاش کرده‌اند شرایط متفاوتی را رقم بزنند. این کارت‌ها با محوریت معرفی بخش‌ها و سازوکار صرافی‌های ارز دیجیتال طراحی و ساخته شده‌اند. به این ترتیب علاوه بر آشنایی این بخش‌ها، بازی جذاب‌تری را هم پیش رو خواهید داشت و مثل سایر بازی‌های کلیکی قرار نیست حوصله‌تان سر برود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها