|

ارتش یک میلیون نفری!

ارتش شیبا اینوهمچنان در حال محبوب شدن؟به چه دلیل؟

SHIBAINU

آیا تعداد دارندگان شیبا اینو افزایش یافته است؟همچنان شیبا درحال افزایش محبوبیت خود می باشد؟

لینک کوتاه کپی شد
3

علاوه بر رشد کلی شبکه و تثبیت قیمت، تعداد دارندگان شیبا اینو افزایش یافته و نزدیک به یک میلیون نفر شده است،طبق آمار شبکه، کاربران بیشتری در حال پیوستن به ارتش شیبا هستند که در حال حاضر شیبا اینو حدود 932000 نفر طرفدار دارد.تعداد کاربران از دیروز تقریباً 5000 نفر افزایش یافته است. اولین بار در ۷اکتبر حدود20000 نفر به ارتش توکن میم شیبا پیوستند.

shibainu

این افزایش طرفدار برای شیبا چه معنایی دارد؟ افزایش تعداد دارندگان توکن شیبا شاخص پذیرش است که می تواند نوسانات کلی بازار را کنترل کند و به افزایش دارایی کمک خواهد کرد،مورد استفاده قرار خواهد گرفت.سرمایه گذاری های کم و خرده فروشی معمولاً نوسانات بزرگی در بازار ایجاد می کنند. زمانی که توکن ها حمایت بیشتری از طرف کاربران دریافت می کنند باعث میشود سرمایه گذاران بیشتری را جذب کنند و دوره صعودی در بازار ثبات بیشتری پیدا خواهدکرد.

shibainu

شباهت‌های بین Shiba Inu و Dogecoin را نمی‌توان نادیده گرفت زیرا هر دو از حمایت  طرفداران برخوردارند. از این رو، شیبا اینو همه شانس ها را دارد تا به سرنوشت نزدیک ترین رقیب خود دچارشود. شیبا به کمک DeFi و سوزاندن توکن ثابت،شانس بیشتری دارد تا طرفداران خود را حفظ کند.در زمان انتشار، SHIB باقیمت 0.000055 دلار تنها با 0.2 درصد رشد در روز معامله می شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها