|

موندی تو دیت نایت مهم زندگیت چی بپوشی؟

با پالتوی قرمز چطور استایل کنیم؟ هم واسه مهمونی هم مراسم رسمی بهترین انتخابه

پالتوی قرمز از دست رنگ ها و طرح های جذابیه که مناسب هر مراسمی میتونه باشه چرا که خیلی شیکه، پس اگر یک پالتوی قرمز داری اینجوری استایلش کن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دیگه هوا سرد شده و خیلی وقته که خانوما و آقایون وارد استایل های پاییزه و حتی زمستونه شدن که خب میشه گفت استایل که برای این دو فصل زده میشه اونقدری جذاب و خوش استایل هستند که شما با هر اندام و سلیقه ای هم که باشید باز خوشگل میشین. البته که خب هر چیزی اصول خودش رو داره و این موضوع هم یکسری باید و نباید های خاص خودش رو داره دیگه. مثلا نمیشه شما بیاین و به شدت شنبه یکشنبه بپوشین بد بگین پس چرا خوشتیپ نشدم! در اینجا شما باید کم با رنگ شناسی و قواعد ست کردن آشنا باشین و این هم نیاز به دونستن خیلی خیلی زیاد نداره و تنها کافیه تا چند موردی رو ببینین و به عنوان مثال ازشون ایده بگیرین.

مثلا خیلیا هستند که دلشون میخواد تا با پالتو قرمز استایل کن اما خب چون خیلی ریسکی و جیغه میترسن چرا که فکر میکنن آیتمای انتخابیشون برای ترکیب با این رنگ پالتو چالشیه و ممکنه بیشتر بد تیپشون کنه که البته تقریبا میشه گفت راستم فکر میکنن! آخه رنگ قرمز یه رنگ به شدت جذابه که نگاه اطرافیان رو به سمت خودش جلب میکنه و پوشیدنش و اینکه تحمل نگاه و توجه دیگران رو داشته باشید رو میخواد. از طرفی هم آیتمای ترکیبی واسش باید کمی دقت چاشنی داشته باشه که در این مطلب قراره با این موضوعات آشنا بشیم و بدونیم پالتو قرمز رو میتونیم با کدوم رنگ و لباس ها ست بزنیم تا زیباترین بانیو شهر بشیم.

پالتو

ست هودی و شلوار با پالتو قرمز و شال طرحدار

مثلا در این تصویر می بینیم دختر خانوم زیبارویی رو که یه پالتوی قرمز بلند رو انتخاب کرده همراه با یک ست هودی و شلوار که دقیقا مناسب فصل هستند و البته بوت سفید رنگی که با ست کرم رنگ و البته پالتوی قرمز زیبایی خاصی پیدا کردن. شال به شکل طرح دار انتخاب شده که میشه گفت یک ایده جذابه چرا مه شما اینجا همه آیتما رو ساده انتخاب کردین و با شال طرحدار به خوبی میتونین این سادگی رو بشکنین و در راستای درست ازش استفاده کنید. اگر پالتوی شما مثلا چهارخونه قرمز داتش اصلا شال طرح دار پیشنهاد نمیشه چرا که این دو آیتم به هم نزدیکن و همو حیف میکنن.

پالنو قرمز

پالتوی قرمز واسه مهمونی و مراسم رسمی

از اونجایی که پالتوی قرمز اصلا ذاتا یه استایل شیک و رسمی داره و یه جورایی میتونه همه جوره پز دار باشه، پس برای تیپای رسمی و نیمه رسمی هر چقدر از زیبایی و جمال و شیکی بودنش بگیم کمه. پس اگر قصد رفتن به مهمونی رو دارین و یا اینکه حتی برای قرار کاری و دورهمی های جذاب کافه ای میشه که با این آیتم یه استایل فوق العاده بسازید. 

در اینجا شما گزینه های مختلفی دارین که مثلا یکی از اونها استفاده از شلوار پارچه ای چهارخونه هستش که خب گفتیم همراه با پالتوی ساده میتونه جذاب باشه چرا که فقط یک آیتم طرحدار میشه. از طرفی هم اصلا فکر نکنید که دست شما برای این تیپ بستس و حتما باید تیره بپوشید تا شیک بشین، خیر! بلکه میتونید اون رو با یک پیراهن بلند بنفش و یا سرهمی پارچه ای ست کنید و با کفش پاشنه بلند و شال یا مینی اسکارف ظاهرتون رو تکمیل کنید.

9

15-2

با پالتوی قرمز شلوار جین مشکی و آبی اسکینی بپوش

از طرفی هم یکی از شلوارهایی که هیچ موقع از مد نمیوفته و همواره طرفدارای خاص و زیاد خودش رو داره شلوار جین و یا مشکی اسکینی می باشد. در اینجا شما میتونید هم به صورت کژوال طور استایل کنید و هم خانومانه و با پاشنه بلند که البته همراه با بوت نیز به شدت زیبا و خواستنی میشه. 

یک خانوم خوش پوش هیچگاه از ظاهر و گرمای خفن بوت و نیم بوت نمیگذره چرا که میدونه این دو ایتم میتونن ازش یک بانوی تمام عیار بسازند. فراموش نکیند شلوار چرم نیز از گزینه های پینهادی ما برای دیت های خاص می باشد، پس جزو ایتم های مورد استفاده خود قرار دهید.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها