|

با هودی چی بپوشم چی نپوشم؟ استایل هایی که با هودی معرکه میشن اگه اینجوری درست ست بشن

اگر از طرفداران استایل با هودی هستید اما نمیدونید چی خوبه و چی بده، پس حتما با این مطلب و نکات جالبش همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- همیشه تنوع در استایل تو فصل های سرد سال بیشتر از فصل های گرم بوده، چرا که اینجوری به خصوص خانوم ها میتونن به راحتی از سبک لایه ای پوشیدن استفده کنند و در نهایت یه ظاهر جالب و متنوع و رنگی بسازند. اما از دست آیتم هایی که میون هم آقا و هم خانوم طرفدارای زیادی داره و واقعا کاربردیه، هودی هستش که چند سالی میشه خیلی بیشتر از قبل ترند شده و هنوز هم نه تنها از رو مد نیوفتاده، بلکه اتفاقا روز به روز محبوبیتی بیش از پیش پیدا میکنه. اما هودی به دلیل مدلی که داره گاهی افراد رو در ترکیب بندی دچار چالش میکنه. چرا که هودی جان کلاه دار و ضخیم هستش و دقیقا به همین دو دلیل گاهی باعث میشه تا لباسی روش میاد و یا آیتمی که باهاش قراره ست بشه خیلی ظاهر آراسته و قشنگی نگیره!

اما نگران نباشید چرا که قراره در این مطلب با اونچه که به هودی میاد و اونچه که نمیاد آشنا بشیم تا استایلی بی نقص و زیباتر بزنیم. پس با ما همراه باشید.

استایل با هودی

ست کردن هودی با کت جین و چرم آره؛ با کت رسمی کلاسیک نه!

کت های جیب از دست آیتم های ثابت و جذاب در فصل پاییز می باشند که میتونن با هودی های کلاه دار نیز متناسب و جالب بشن. معمولا کت جین های آبی رنگ گزینه های بهتری هستند که میتونن به فرد استایلی زیبا و قابل توجه ببخشند و از طرفی هم به دلیل رنگی که دارند دست شخص رو تو ترکیب با دیگر المان ها باز نگه دارند. شلوارهای اسلیم یا لگینگ جین و یا مشکی گزینه های مناسبی برای این استایل می باشند که البته طبق سلیقه خود میتونین از شلوار جین های آزاد هم استفاده کنید و برای کفش نیز اسنیکرزهای سفید و یا نیم بوت های ساده رو فراموش نکنید که خیلی خوب میشن.

از طرفی هم استفاده از کت های چرم میتونه استایلی راک طور به فرد بده که البته افراد با جسارت بالا بیشتر این حرکت رو میزنند و با کت چرم و هودی ظاهری منحصر به فرد برای خود میسازند.

اما از نباید هایی که وجود داره اینه که توجه داشته باشید که هیچگاه نمی توان یک لباس رسمی رو کنار یک لباس غیررسمی قرار داد و لذت برد! تازه بلعکس شما رو به دور از سلیقه و شلخته طور نشون میده که زیاد خوب نیست!

استایل با هودی

هودی رو داخل شلوار نکنید!

از دست اشتباهاتی که معمولا افراد مرتکبش میشن اینه که ظاهر لباس رو نه تنها زیباتر نمی کنند، بلکه بیشتر هم باعث بهم خوردن اون زیبایی اصلیش خواهند شد. به عنوان مثال درست نیست که شما یک لباس کژوال به مانند هودی رو داخل شلوار یا دامن کنید، بلکه بادی بر روی آنها قرار بگیرد. مخصوصا لباسی مثل هودی که دیگه این موضوع درش دو چندان مهم میشه.

ست کردن هودی با پالتو اینجوری خوبه

شاید الان هنوز برای این حرکت زود باشه، اما در زمستان پوشیدن هودی زیر پالتو میتونه یکی از کم نظیر ترین استایل های زمستانی بشه که همه ساله ترند نیز هست و چیزی نیست که از مد بیوفته، مگه اینکه کلا هودی دِمده بشه! بالاتر به8 این موضوع اشاره کردیم که ترکیب یک کژوال مثل هودی با یک کت کلاسیک خوب نمیشه. اما در این موضوع همه چیز صده صد نیست و گاهی میبینیم کژوال هایی مثل هودی با رسمی هایی مثل پالتو میتونن جذاب بشن و یه ظاهر رسمی کژوال برای شما بسازند که تناسب خوبی داره. پس در این ترکیب هراس نداشته باشید و تست کنید.

برای شلوار نیز میتوان از مدل های آزاد و یا لگینگ های مشکی استفاده کرد که خب هر دو گزینه های مناسبی برای این استایل می باشند. برای کفش نیز میتوان از اسنیکرز و یا نیم بوت های بند دار استفاده کرد که واسه رنگاشونم میشه یه هماهنگی خوبی ایجاد کرد.

استایل با هودی

با کاپشن های پفی و شکت اینچنین استایل کنید

شاید شما از دست افرادی باشید که اصلا پالتو و ظواهر رسمی رو دوست ندارید که خب باید بگیم در این شرایط میشه از پافر و یا کاپشن های پفی و بادگیر استفاده کرد که خیلیم با هودی جذاب میشن. 

علاوه بر این، می بینیم که مخصوصا امسال شکت ها با جنسهای مختلف به شدت ترند شدن و واقعا هم از لحاظ قشنگی و هم گرما میتونن شما رو تو پاییز ساپورت کنند که البته اگر هوا سرد تر شد همراه با یک هودی بی نظیر خواهد شد. شکت ها قابلیت این رو دارند که آستیناشون تا زده بشه بالا و جذاب تر بشن که خب همراه با یه هودی کلاه دار که کلاهش بیرون انداخته میشه ظاهری جوانانه و باحال تحویل شما خواهد داد.

استایل با هودی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها