|

رفع موهای زائد در تمامی نواحی بدن با خمیرهای خانگی / بدون درد و اذیت پوست آینه بساز

در این مقاله یه سری خمیر برای از بین بردن موهای زائد بهتون معرفی کردیم که حسابی کارساز و مفید هستن و میتونن پوستتون رو صاف و صیقلی کنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما دوست داریم که هر روز زیباتر از دیروز باشیم و برای این منظور نهایت تلاش خودمون رو میکنیم تا به اون چیزی که میخواهیم برسیم و خب طبیعتا برای این منظور راه های مختلفی وجود داره که باید به سراغ اونی بریم که از همه آسون تر، کم ریسک تر و بی دردسر تره و خب طبیعتا سلامت جسمانی ما رو به خطر نمیندازه مثلا شما در صورتی که میخواهید ابروهاتون رو بالا ببرید هم میتونید از عمل لیفت برای این منظور استفاده کنید و هم به سراغ بالا بردن ابروها بدون جراحی استفاده کنید که یه سری ترفند مفید و جالب هست که با استفاده از اون ها دیگه نیازی به این که خودتون رو زیر تیغ جراحی ببرید نخواهید داشت و در کمترین زمان ممکن هم میتونید نتیجه اش رو ببینید.

یا به عنوان یه مثال دیگه مثلا شاید پوست شما نیاز به پاکسازی داشته باشه و خب اگر علاقمند نیستید که به سراغ مواد شیمیایی برای این منظور برید به جای اون ها میتونید از خواص سفید آب برای پوست صورت استفاده کنید و با کمک اون پوستتون رو حسابی صاف و صیقلی کنید طوری که هر کسی شما رو دید چطور صیقلی شدن پوستتون و به قولی راز موفیقتتون رو ازتون بپرسه که خب این موضوع در جای خودش واقعا کیف میده به آدم و حسابی حالش رو خوب میکنه. پس همیشه راه های طبیعی و خانگی برای رسیدن به زیبایی بهتر هستن و میتونن حتی ماندگاری بیشتری و طولانی مدت تری هم داشته باشن. حالا در این بین یکی از مواردی که افراد برای زیباتر شدنشون به سراغشون میرن از بین بردن موهای زائد هست که خب برای اون هم راه های مختلفی وجود داره ولی در این ین خیلی ها دوست ندارن که از لیزر برای این موضوع استفاده کنن که خب ما برای این دسته خمیرهای خانگی از بین برنده ی موهای زائد رو معرفی میکنیم که در ادامه طریقه ی ساخت اون ها رو بهتون آموزش میدیم، پسبا ما همراه باشید.

از بین بردن موهای زائد

خمیر زغال اخته و ماش سبز

زغال اخته رو میشه یکی از بهترین موادی که میشه با استفاده از اون موهای زائد رو از بین برد بشمار آوورد که خب برای به کارگیری این درمان لازم هست که شما یه مقدار از دونه های زغال اخته رو داخل آب خیس کنید و صبح بعد اون رو بنوشید و یا یه مقدار از دونه ها رو آسیاب کنید و به شکل خمیر روی پوستتون اسکراب کنید تا به مرور زمان موهای زائد از بین برن. ولی خب شما میتونید این ماده رو با ماش سبز هم مخلوط کنید که اثر گذاریش رو بیشتر میکنه و برای این منظور به مواد زیر نیاز خواهید داشت:

دو قاشق چای خوری ماش سبز

دو قاشق چای خور دانه های زغال اخته

طرز تهیه

در ابتدا ماش و دونه ها رو آسیاب کنید تا کاملا پودر بشن و بعد با یه مقدار آب ترکیبشون کنید تا زمانی که یه ماسک غلیظ به دست بیاد و بعداون رو روی قسمت های موردنظر اعمال کنید و بعد از یه ربع با آب ولرم بشوریدش و بعد با استفاده از یه پارچه ی نرم و تمیز خشکش کنید و بعد از چند بار استفاده شاهد کم شدن موهاتون باشید.

از بین بردن موهای زائد

وکس خانگی شهد و شکر

برای تهیه ی این وکس خونگی یه فنجون شکر ور داخل یه ظرف و یا کاسه ی مقاوم در برابر حرارت که میشه گذاشتش تو ماکروفر قرار بدید و بعد شربت یا شهد ذرت سیاه رو به اون اضافه کنید و همه مواد رو به خوبی ترکیب کنید و اجازه بدید که چند دقیقه تو همین حالت باقی بمونن و بعد اون ها رو توی ماکروفر حرارت بدید تا شکر به خوبی حل بشه.

مواد رو از ماکروفر دربیارید و آب یه لیموی نصفه رو به اون اضافه کنید و به خوبی هم بزنید و در صورتی که به نظرتون مواد به ترکیب  و هم زدن بیشتری نیاز دارن اون ها رو حرارت بدید و به مدت سه دقیقه ی دیگه توی ماکروفر بذارید و بعد اجازه بدید که خنک بشن البته که موقع استفاده در کل نباید خیلی گرم و یا خیلی سرد باشن بعد برای استفاده مواد و در جهت موهای زائدتون بزنید و در خلاف جهتشون اون ها رو با یه پارچه و یا پد اپلاسیون بکَنیدشون.

از بین بردن موهای زائد

خمیر تخم مرغ، شکر و آرد ذرت

یک و نیم قاشق غذاخوری آرد ذرت، یه دونه سفیده ی تخم مرغ و یه قاشق غذاخوری شکر رو به خوبی باهم ترکیب کنید و بعد اون ها رو روی قسمت هایی که میخواهید موهاش رو از بین ببرید بزنید و اجازه بدید که مواد روی پوست خشک بشن و بعد با آب ولرم بشوریدشون و برای اثرگذاری هر چه بیشتر این درمان رو سه بار در هفته تکرار کنید.

از بین بردن موهای زائد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها