|

آرایش مدرن عروس محجبه / خوشگلی و وقار با متعادل سازی رنگ رژ لب و آماده سازی پوست

میکاپ عروس به سبک بانوان محجبه اینجوریه که هم باید آرایش داشته باشی و هم جلب توجه زیادی نداشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از مهمترین بخش های آماده شدن عروس خانوم میکاپی هستش که براش انجام میشه. از سویی وقتی حرف میکاپ عروس محجبه میاد وسط به دلیل مسائل فرهنگی و دینی هم باید ظاهر عروس زیبا و باشه و شیک، و هم با وقار و خاص. عروس محجبه دوست داره تا در روز عروسیش بدرخشه اما در عین حال حجابش هم به خوبی حفظ بشه. پس نیاز به خلاقیت و مهارت داره تا زیبایی عروس خانوم دیده بشه اما خارج از اصول حجاب نباشه. خیلی از عروس های محجبه هستن که دلشون میخواد تا میکاپی ساده و طبیعی داشته باشند اما به طوری که مشخص باشه عروس هستن و متفاوت. از سویی چون حجاب بخش قابل توجهی از سر رو دربر میگیره، به همین دلیل آرایش چهره میتونه اجزای صورت رو برجسته تر نشون بده. پس در این شرایط باید از سایه های ملایم استفاده کرد و رنگ های طبیعی رو به میان آورد تا زیبایی صورت عروس بولد بشه تا اجزا به شکل تک تک. همه اینها بدون اینکه آرایش تند بشه باید در نظر گرفته شود.

اگر شما هم عروسی محجبه هستید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه بشید تا از ایده ها استفاده کرده و جهت زیباسازی چهرتون کمک بگیرید.

5472567486

ویژگی میکاپ عروس محجبه و انتخاب سایه

آرایش عروس محجبه اینجوریه که اکثرا با تمرکز و دقت بیشتری انجام میشه چرا که بای هم زیبا باشه و هم با کمترین جلب توجه. خیلی از خانوم ها هستن که دلشون میخواد تا در عروسی شان چهره ای آرام و زیبا داشته باشند. میکاپ ملایم که هیچ زرق و برقی نداشته باشه از ویژگی های اصلی میکاپ عروس محجبه می باشد. در این سبک استفاده سایه های روشن و نچرال که چهره رو لطیف تر و زیباتر نشون بده، مرسوم تر از سایه های سنگین و تیره هستش.

653478674

65746574

تمرکز بر روی چشم و ابرو به جای لب ها

وقتی حرف میکاپ عروس محجبه میاد وسط اکثرا چشم و ابرو ها رو مهم تر میدونن و لب ها رو خیلی برجسته نمی کنند. ارایش چشم باعث میشه تا بیشتر جلب توجه در این بخش صورت باشه و به همین میشه که از خط چشمی نازم همراه با مزه هایی بلند استفاده کرد که جذابیت چهره رو دو برابر می کنند. ابروهای پرپشت و خوش فرم هم امروزه مد هستش و میتونه به تعادل چهره کمک کنه.

6746415

قدم اول آماده سازی پوست

اما اولین برداشت آرایش چهره اینه که اول پوست رو تمیز و آماده کنید. داشتن یک پوست صاف و بدون لک اولین قدمی هستش که میتونه آرایش رو خوشگل کنه. پس قبل از هر کاری بهتره که بیرد سراغ پرایمر و یا آبرسان مناسب پوست تا کرم پودر و کانسیلر بهتر بر روی پوست بخوابن و آرایش ماندگاری بیشتری داشته باشه.

68464

کرم پودر مات و کانسیلر این مدلی خوبه

اما جهت زیرسازی بهتره که برید سراغ یه کرم پودر مات تا به صورت حالت طبیعی تری ببخشه. اگر پوست شما چربه بهتره که از کرم پودر کنترل کننده چربی کمک بگیرید. بعد از زیرسازی حالا نوبت اینه که کانسیلر رو زیر چشم ها و بر روی نقاطی مثل جای جوش و لک بزنید و به شکل طبیعی اون رو پخش کنید تا بر روی صورت خط و مرزی ایجاد نشه.

321341

میکاپ کلاسیک و مدرن برای عروس محجبه

داشتن یک آرایش جدید برای عروس محجبه باید ترکیبی از تکنیک های مدرن و کلاسیک باشه. این سبک بیشتر بر روی طبیعی سازی صورت تمرکز داره. به طور مثال استفاده از کانتورینگ جهت برجسته کردن گونه و یا ترفند زاویه سازی فک میتونه میکاپی جذاب برای عروس بسازه. البته که کانتور باید نامحسوس و ملایم باشه تا طبیعی به نظر بیاد.

654646

متعادل سازی آرایش عروس محجبه با رنگ رژ لب

لب عروس میتونه به هر رنگی باشه، اما مانی که میکاپ به سبک محجبه میشه، باید بیشتر به سمت و سوی رنگ های نود و مات و صورتی کمرنگ رفت. از استفاده برق لب خودداری کنید تا جلب توجه زیاد و تضاد قابل توجهی ایجاد نشه. در آرایش صورت محجبه خیلی مهمه که تمام اجزای صورت با هم هماهنگ و متعادل باشند.

98787

داشتن پوستی شاداب و سالم در میکاپ عروس با حجاب

آرایش عروس محجبه در واقع توجه نکردن به جزئیات نیست، بلکه انتخاب درست و ترجیحا ملایم رنگ لوازم آرایش هستش تا میکاپی طبیعی نتیجه بده. اگر مهمانی شما خانوادگی و یا کوچیک هستش، بهتره که از آرایش های غلیظ خودداری نمایید و به سمت و سوی سایه های ملایم و خط چشم های ساده برید. سالم و شاداب نگه داشتن پوست میتونه در زیبایی ظاهر شما به شدت تاثیرگذار باشه و استفاده از ماسک طبیعی هم موثر و زیبا کننده.

35135

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها