|

ایده های پرده مدرن و مینیمال / جنس و مدل مناسب پرده واسه خونه های چهل تا چهارصد متری

پرده ها انواع مختلفی در جنس و مدل دارند که در این مطلب ما میخوایم بریم سراغ اون دست از پرده ها که مدرن هستن و مینیمال.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خونه آخرین جاییه که هر آدمی بهش پناه میبره. در واقع خونه آغوشی گرم برای در رفتن خستگی های روزمره هستش که بعد از کلی شلوغی و دردسر و مشکل میریم سراغش و باید داخلش آرامش بگیریم. قطعا منزلی که حال و انرژی خوبی نداشته باشه نه تنها خستگی رو از بدن بیرون نمیکنه، بلکه میتونه باعث اختلال در اعصاب و روان هو بشه. جدا از اینکه خانواده یا افرادی که در یک منزل زندگی میکنن چه مدلی هستن، بی شک چیدمان و وسایل خونه هم میتونه در این آرامشه داشتن یا نداشتنه دخیل باشه تاثیرش رو بزاره. دکوراسیون و چیدمان خونه از عناصر مختلفی تشکیل میشه. آیتم های ریز و درشتی که هر کدوم وظیفه ای رو انجام میدن و برخی از وسایل به مانند مبلمان و پرده هم چندتا وظیفه دارن. مثلا یک تابلوی نقاشی فقط کارش خوشگل کردن دیوار هستش اما مبلمان و پرده هم از نظر زیبایی و هم کارایی مورد استفاده قرار میگیرند. تا به حال در رابطه با مبحث مبلمان خیلی صحبت داشتیم، این بار میخوایم بریم سراغ پرده ها. پرده ها انواع بسیار مختلفی دارند هم در جنس و هم در مدل که میتونن بسته به سلیقه و نیاز شما انتخاب بشن. در ادامه با ما همراه باشید.

پرده مدرن و مینیمال

پرده های مدرن مینیمال همیشه رو مد هستن

وقتی حرف پرده ساده پذیرایی میشه هممون پرده هایی شیک و بدون تجملات میاد به ذهنمون که زیبایی خاصی داره. پرده های پذیرایی از دست آیتم هایی هستن که جزء بخش های اصلی خونه محسوب میشن با یه انتخاب درست میتونن تنوع چشمگیری به خونه ببخشن. خیلی از خانوم ها در سال های اخیر به دنبال سادگی و در عین حال زیبای برای این المان هستند که مدرن نیز باشند. این سبک از پرده ها در واقع هم قیمت مناسب تری دارند و هم اینکه به دلیل طراحی های مینیمال شون، همیشه به روز و ترند نیز هستند.

پرده مدرن و مینیمال

پرده مناسب برای خونه با متراز کم و زیاد

وقتی میریم سراغ استفاده از پرده های پذیرایی شیک و ساده برای پذیرایی، پس اولین چیزی که باید بهش توجه کنیم اینه که متراژ خونمون چقدره و چند تا نورگیر داره. اگر منزل شما متراژ پایینه و پذیرایی کوچیکی داره با پنجره های کم، پس بهترین کار اینه که رید سراغ پرده هایی که نازک هستن و سبک، تا بتونن از همون نور کمی که وارد خونه میشه استفاده کنن و جلوش رو نگیرن. پرده های حریر بهترین انتخاب ها برای چنین فضای هستن که خب هم ظاهر نرم و لطیفی دارند، و هم حس دلپذیر و آرامش رو به شما القا می کنند. از سوی هم اگر فضای پذیرایی شما بزرگ هستش با نورگیر زیاد، میتونید برید سراغ پرده های ضخیم تر اما ساده و شیک تا نمای لوکسی به خونه هدیه بدن. پرده های پر کار و مجلل دیگه مد نیست!

پرده مدرن و مینیمال

سبک ساده و شیک پرده و دکوری

حالا نوبت این رسیده که در رابطه با مدل پرده ها حرف بزنیم. یعنی والان یا همون دکوری پرده و سبک های مینیمال و مدرن. در واقع این پرده ها به دلیل طراحی ساده و بدون اضافه کاری که دارن، میتونن تمرکز اصلی رو بر روی دکوراسیون کلی فضا نگه دارن و تنها به سمت خود نکشونن. این مدل برای افرادی که دلشون میخواد فضا همیشه ساده و تمیز دیده بشه خیلی مناسبه. پرده های مینیمال به دلیل ظاهری که دارن میتونن با هر سبک دکوراسیونی به خوبی ست بشن و نگهداری بسیار ساده ای هم دارند.

پرده مدرن و مینیمال

پرده ضخیم و نازک

پرده های حریر یکی از پرطرفدار ترین جنس های پرده محسوب میشه که هم جلودار عبور نور نیست و هم اینکه سبکی و شیکی قابل توجهی دارند. اما پرده های ضخیم تر مثل کتان یا مخمل یه سبک کلاسیک و تجملاتی بیشتری دارند که خب به دلیل جننس خفن تری که دارند، گران تر نیز هستند. مدل پرده ها جدا از سلیقه ای که شما دارید، به کیفیت و نوع دوختشون هم خیلی بستگی داره.

پرده مدرن و مینیمال

پرده های کتان و حریر

پرده ها جدید پذیرایی که تازگیا وارد بازار شدن، تمرکز بیشتری بر روی سادگی و شیکی دارند. مدل های شاین دار اومدن و جای پرده های گلدوزی شده رو گرفتن. در واقع باید گفت دیگه دوران پرده های زرق و برق دار و سنگین به پایان رسیده و در حال حاضر سبک پرده هرچی بی دیتیل تر باشه شیک تره. شما میتویند با استفاده از یک پرده رنگ روشن فضای پذیرایی رو بزرگتر نشون بدید و اگر هم پذیرای بزرگی دارید با آسودگی از پرده های ضخیم تر استفاده نمایید.

پرده مدرن و مینیمال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها