|

بیوگرافی عاطفه رضوی با چهره‌اش که گریمور خودش بود / خوشگذرانی در شمال با تیپ 2025

عاطفه رضوی یا همون نقش مهتاب در کیمیا چهره ای بسیار بی حاشیه است که با این تصویر اروپایی اش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این شبها سریال بسیار پر طرفدار "کیمیا" رو می بینیم که در شبکه آی فیلم نشون داده میشه. در این سریال بازیگران بسیاری حضور دارند که خب میشه گفت واقعا یه تیم بازیگری قوی هستن همراه با فیلمنامه ای فوق العاده قوی. انگاری این سریال میدونسته دقیقا ذائقه مخاطب ایرانی هم از نظر انتخاب داستان و هم بازیگران چیه و درست از روی نقشه پیش رفته. در کیمیا چهره هایی همچون مهراوه شریفی نیا، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، پوریا پورسرخ و غیره نیز حضور دارند. نقش ها فراوون هستن و کاراکتر ها تغییر میکنن. در کیمیا نقشی به نام مهتاب نیز هست که خب میشه همسر منوچهر، مادر آرش، زن برادر مهری، زن دایی کیمیا و کیوان و کامران. شخصیت مهتاب با نقش آفرینی خانوم عاطفه رضوی هستش که سالهاست در این عرصه حضور دارد. عاطف بانو در خونواده ای هنرمند و بازیگر زندگی میکند و خانواده درجه یکش، هنرمندان شناخته شده و مشهوری هستند. اتفاقا قبل از کیمیا، سریال "از سرنوشت" پخش میشد که خب همسر خانوم رضوی در این سریال نقش آقا خندان رو داشت. بله حسین پاکدل همسر عاطفه رضوی می باشد که خب میشه برادر مهدی پاکدل. از سویی هم عاطفه رضوی در نسبت جاری رعنا آزادی دور نیز قرار دارد و خب به همین دلیل گفته میشه این خانواده همگی بازیگر هستند.

عاطفه رضوی

عاطفه رضوی در تعطیلات سفر شمال

عاطفه رضوی و البته حسین پاکدل و مهدی و رعنا نیز از هنرمندان به شدت کم حاشیه ای هستند که هر چهار هنرمند طرفداران بسیاری دارند. عاطفه روش در اینستاگرام بسیار فعال است و از اونجایی که این خونواده همگی خوش استایل و زیبا رو هستند، خب تصاویر جذاب بسیاری هم از خود به اشتراک میگذارند. البته که عاطفه بانو و حسین پاکدل در حال و هوای جداگانه ای به سر می برند و با وجود اینکه ای زوج عاشق در سن و سال میانسالی به سر میبرند، اما همواره جذاب تر از بسیاری از بازیگران استایل دارند. عاطفه رضوی در صفحه شخصی اش که البته پابلیک است، نزدیک به 400 هزار دنبال کننده دارد همراه با 244 پست منتشر شده. وی در این فضا بسیار اکتیو است و عکس و متن های قابل توجهی با ژست و تیپ های مدرن و امروزی منتشر می کند. در ادامه مشاهده می کنید تصویری از وی که با ظاهری اروپایی و متفاوت دیده شد و مورد توجه کاربران قرار گرفت.

عاطفه رضوی

بیوگرافی عاطفه رضوی

عاطفه رضوی این روزها 56 سال سن دارد. وی در 15 اسفند 1347 به دنیا اومده و زاده تهران است. عاطفه رضوی علاوه بر بازیگری چهره پرداز نیز هست و دوره دیده گریم زیر نظر عبدالله اسکندری در سال ۱۳۶۵ می باشد که خب از ۱۷ سالگی بازیگری رو هم شروع کرده و بعد از یک ازدواج ناموفق با حسین پاکدل آشنا شد و ازدواج کرد. این زوج حالا زندگی بسیار آرام و عاشقانه ای دارند.

عاطفه رضوی

خانواده هنردوست خانوم بازیگر

عاطفه رضوی در گفتگویی گفت من تو یه خونواده فرهنگی و البته هنردوست بزرگ شدم و اینجوری بودیم که خانوادم اصلا با هنر بیگانه نبودن. همین باعث شد تا نگاه و جهان بینی من نسبت به یه دختر 16 ساله واقعا پخته تر باشه.

عاطفه رضوی

دوره چهره پردازی و گریموری عاطفه رضوی

عاطفه در 18 سالگی یعنی در سال 1365 هنرجوی گریم بود و زیر نظر عبدالله اسکندری شروع به کار کرد. اوئ در بیشتر تئاتر ها به عنوان گریمور و البته طراح چهره پردازی حضور داشه است.

عاطفه رضوی

ازدواج اول

عاطفه رضوی تا به حال دو ازدواج داشته که خب برای اولین بار با آقای مهرداد شکرابی که چهره پرداز است و 8 سال از او بزرگتر بود ازدواج کرد. اما این زندگی خیلی طول نکشید و در نهایت به طلاق ختم شد.

عاطفه رضوی

ازدواج دوم و ثمره عشق

عاطفه رضوی بعد تر برای ازدواج دوم آقای حسین پاکدل رو برگزید و ازدواج کرد. ثمره این زندگی دختری به نام صبا است که متولد سال 1367 می باشد و حالا هم در کانادا سکونت دارد.

عاطفه رضوی

ترس از فراموشی ندارم

عاطفه رضوی در رابطه با فراموش شدن در بازیگری میگه این حرفه اصلا شغل من نیست که بخوام بترسم از فراموش شدن. من در واقع به نوشتن علاقمند هستم تموم سعی و تلاش خودمم میکنم که در اون زمینه موفق باشم و کار رو انجام بدم. به هیچ عنوان روی بازیگری حساب باز نکردم که بخوام رو فراموش شدنش حساس باشم و ناراحت.

عاطفه رضوی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها