|

بیوگرافی گلاره عباسی در حالی که از تیپ نوید الهام گرفته / ازدواج در دهه چهارم عمرش

گلاره عباسی بازیگر جذاب و خوش استایل ایرانیست که به تازگی در اکران فیلم زودپز حضور پیدا کرد و مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بسیاری از بازیگران حال حاضر سینما و تلویزیون هستن که تا همین چند سال پیش در تلویزیون ایفای نقش میکردن و حضورشون در سینما دیده نمی شد. اما درست بلافاصله بعد از نقش آفرینی در سینما دیگه در جعبه جادو ناپدید شدن و بر روی پرده نقره ای خوش درخشیدن. خب همه ما میدونیم که لول و فضای سینما با تلویزیون خیلی فرق داره اما خب از سویی هم مخاطبی که تلویزیون میتونه به بازیگر بده رو سینما نمیده چون زورش نمیرسه. اما از طرفی هم کلاسی که سینما به بازیگر تقدیم میکنه در توان جعبه جادویی نیست. یکی از این دست هنرمندان گلاره عباسی می باشد. او این روزها در سینما و البته نمایش خانگی بسیار بولد و پررنگ شده است. وی در فیلم های سینمایی بسیاری حضور داشته و بازی واقعا تاثیر گذاری داره. گلاره عباسی اولین بار در سریال "شیدایی" بود که دیده شد و شهرت یافت. خانوم بازیگر در این سریال با آقای عطا عمرانی همبازی بود و هر دو مورد توجه مخاطبین قرار گرفتن و دوست داشته شدن، اما خب گلاره عباسی خودش رو کشید بالا و شهرت فراوونی پیدا کرد همراه با پیشرفتی قابل توجه. اما عطا عمرانی بنا به خواست خودش یا هر دلیل دیگه ای تا به این میزان شهرت نیافت. گلاره عباسی حتی در سریال "کیمیا" هم حضور دارد اما خب هنوز به قسمت های حضور ایشون نرسیده.

گلاره عباسی

تغییرات تیپ گلاره عباسی با همجواری نوید محمدزاده

گلاره عباسی با همبازی شدن با چهره هایی همچون الناز شاکردوست و دیده شدن در مراسمات سینمایی و اکران های پی دی پی و البته استایل هایی متفاوت و ژست های عجیب، بسیار مورد توجه قرار گرفت. البته که این مسئله در هالیوود و بالیوود و خلاصه کل دنیا یه موضوع متعارفیه که برخی از بازیگران با یکسری حرکات و استایل ها دوست دارن متفاوت و خاص باشند مثل الناز شاکردوست و نوید محمدزاده. اما از سوی هم هستن هنرمندانی بسیار آروم و بی حاشیه مثل پارسا پیروز فر که خلقیاتی برعکس دارند و بدون ذره ای جلب توجه عجیب میان و میرن، اما شهرتشون به شدت بالاست. گلاره عباسی اولین بار زمانی که در شیدایی نقش لیلا رو به تصویر کشید شاید در ذهن مخاطب این رو رسوند که من چهره ای بسیار ساده هستم در حالی که با پیشرفت کارش تغییراتی داشت و حالا با ظواهر جالبی که داره تبدیل شده به یکی از هنرمندان کمی حاشیه دار. مثلا به تازگی خانوم بازیگر رو دیدیم در مراسم اکران فیلم "زودپز" که همراه با محسن تنابنده و نوید محمدزاده در یک قاب عکس حضور داشت. سبک استایل خانوم بازیگر مورد توجه قرار گرفت و جلب توجه داشت. بسیاری با نظرات مثبت و بسیاری هم با نظرات منفی گلاره بانو و نوید خان رو سوژه قرار دادند.

گلاره عباسی

بیوگرافی گلاره عباسی و شکمو

گلاره عباسی از دهه شصتیا محسوب میشه که این روزها در سن 41 سالگی به سر میبره. خانوم بازیگر در 29 تیر 1362 به دنیا اومده و زاده تهران است. گلاره عباسی فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر و معماری می باشد که از تئاتر دانشجویی کارش رو شروع کرد و وارد تلویزیون شد. او حالا یک بازیگر شکموی تمام عیار است.

گلاره عباسی

از ادبیات تا بازیگری

گلاره عباسی مادری خانه ار و پدری اهل شعر و ادبیات دارد. خواهرش بهاره است  که متخصص تغذیه هستش و در کشور امارات زندگی میکند.

وی به ادبیات بسیار علاقمند بوده و دبیرستان هم ادبیات خونده. از روی هم استعداد و علاقه هم کتاب و مقاله های فراوونی میخونده و شیفته کارهای هنری بوده است. وی به همین خاطر وارد کلاس های بازیگری شد و راهش رو ادامه داد.

گلاره عباسی

ازدواج در دهه چهارم عمر

گلاره عباسی در ۲۵ تیر ۱۳۹۴ زمانی که ۳۲ سال سن داشت خبر ازدواج خود با آقای ادیب راد رو به متنی زیر اعلام و رسانه ای کرد. "به نام پرودگارمون آغاز می کنیم زندگی مشترکمون را تا در کنار هم جوان تر شویم و عمیق تر، و امید است که همراه ما در این پیوند صداقت باشه و شرافت …"

گلاره عباسی

عمل زیبایی

گلاره بانو تا حالا عمل زیبایی داشته و در رابطه با این موضوع میگه: اگر بازیگر هم نمی شدم عمل نمی کردم چون خودم چهره های بدون عمل و آرایش رو بیشتر دوست دارم.

گلاره عباسی

کار برای نابینایان

این چهره از سال ۱۳۹۸ برای اولین بار در ایران و جهت توضیح دار کردن فیلم و سریال ها برای جامعه نابینایان گروه "سوینا" رو تشکیل داد. در این مجموعه فیلم و سریال های پخش شده به همراه توضیحات صوتی برای مخاطبان نابینا نمایش داده میشه. خودش میگه در واقع، هدف و انگیزه سوینا دسترس‌ ‌پذیر‌کردن کالاهای فرهنگی، برای عزیزان نابینا و تولید محتوا برای دوستان نابینا و بینا ست.

گلاره عباسی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها