|

بیوگرافی و قبل و بعد گلاره عباسی / بازیگر خاکستری آکتور با استایل زنان جذاب جنوبی

گلاره عباسی بازیگر مشهور ایرانیست که با ایفای نقش در شیدایی دیده و مشهور شد و حالا تنها در سینما یا نمایش خانگی نقش آفرینی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکسری از بازیگران هستند که خب با پارتی و اقوام و آشنایان وارد این عرصه میشن و مورد توجه قرار میگیرن و یه جورایی میشه گفت به شدت آسون و آسوده میشن بازیگر. اما یکسری هم هستن که میان و خاک خوری این حرفه رو تجربه می کنند و سپس میشن اسم و رسم دار. حالا چجوری؟ اینجوری که ابتدا تست میدن و بعد که وارد این حرفه شدن ابتدا با تلویزیون کارشون رو شروع می کنند و سپس میرن سینما و نمایش خانگی. اما خب اون سری از پارتی داران یا مستقیما میرن بر روی پرده نقره ای و یا اینکه یه سریال ریز بازی میکنن  درجا از فرش میرسن به عرش.

مثلا گلاره عباسی بازیگر جذاب سینمای امروز است که با ایفای نقش در سریال های تلویزیونی دیده شد و حالا می بینیم که چهره ای به شدت اسم و رسم دار و البته پر طرفدار می باشد. گلاره عباسی اغلب در نقش های خاکستری و خنثی، و یا مثبت نقش آفرینی داره چرا چون هم از نظر ظاهری خیلی ملیح و مثبته و هم از لحاظ ماهیتی و اخلاقی. مثلا خانوم بهاره افشاری رو دیده اید؟ ایشون اصلا بهشون نیاد که نقش مثبت داشته باشن و اگر هم چنین باشه مخاطب همش منتظره تا بالاخره این بازیگر روی منفی خودش رو نشون بده. گلاره عباسی برعکسه و تو هر کاراکتری که قرار بگیره بانویی خوب دیده میشه! یکی از سریال های نمایش خانگی که گلاره عباسی به تازگی بازی کرده بود سریال آکتور است باز هم نقشی خاکستری داشت. 

گلاره عباسی

بیوگرافی گلاره عباسی

گلاره عباسی یک بانوی دهه شصتی‌ست که این روزها 41 سال سن دارد و به دهه پنجم زندگیش ورود کرده. این بازیگر مطرح کشورمون در 29 ام تیر ماه سال 1362 در تهران متولد شد. گلاره عباسی فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری است. اگر در رابطه با خانواده خانوم بازیگر بخوایم بگیم باید به مادرشون اشاره داشته باشیم که خانه دار هتسن و پدرشون که اهل شعر و ادبیات هستند. از سمتی هم گلاره عباسی یک خواهر به نام بهاره دارد که متخصص تغذیه است و ساکن خارج از ایران می باشد.

گلاره عباسی

ازدواج گلاره عباسی با همسرش راد ادیب؛ عروسی مجلل

گلاره عباسی ازدواج کرده  در رابطه با داستان آشنایی و ازدواج با همسرش در برنامه دورهمی مهران مدیری چنینی گفت:

"آشنایی من با همسرم راد ادیب برمیگرده به سالها قبل و زمان دستیاری من برای خانم مرضیه برومند که خب ایشون من و همسرم رو به هم معرفی کردن و ما به شکل کاملا سنتی مدتی رو برای شناخت یکدیگر صرف کردیم تا اینکه در روز 28 خرداد 1394 بود که مراسم ازدواج رو برگزار کردیم. 

گلاره عباسی

گلاره عباسی و مدیریت موسسه سوینا

سوینا نام سینمای سینمای نابینایان هستش که موسسه ای برای ارائه محصولات فرهنگی و هنری به نابینایان و همچنین حمایت از توانمندی های اونها هستش که خب با مدیریت خانوم گلاره عباسی می باشد و در سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. در واقع تو این موسسه چهره های مشهور و هنرمندان زیادی جهت توضیح دار کردن (پرده خوانی) فیلم و سریال ها آمده و همکاری داشته اند.

گلاره عباسی

گلاره عباسی چجوری وارد بازیگری شد؟ پارتی یا هنر و خاک خوری

خیلی از هنرمندا ما هستند که تحصیلاتشون رشته دیگری بوده و به شکل تجربی و یا آموزشگاه رفتن بازیگری و شدن بازیگر. اما گلاره عباسی از دست چهره های محسوب میشه که معدود هم هستن ولی تحصیلات مربوط به شغلشون دارند. خانم بازیگر با تحصیل در دانشگاه و گذروندن 3 دوره از کلاس های آزاد بازیگری، فعالیتش رو با دستیاری کارگردان و همچنین برنامه ریزی آغاز نمود. گلاره عباسی در سن بیست سالگی در کلاس های امین اتارخ هم حضور داشته و بعد از گذروندن این کلاس ها توسط ایشون به عوامل سریال "در چشم باد" معرفی شد و اونجا بود که برای اولین بار در سال 1382 در مقابل دوربین فیلمبرداری رفت.

گلاره عباسی

از طرفی هم گلاره بانو فعالیت سینمایی خود را با ایفای نقش در یک گزارش واقعی ساخته داریوش فرهنگ در سال 1387 شروع کرد و تو همون فیلم هم با اساتید بزرگ و نام داری همچون زنده یاد داوود رشیدی همسازی شد.

درخشش گلاره عباسی در پروژه نرگس آبیار

این بانوی هنرمند کشورمون جهت نقش آفرینی در فیلم "اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند" به کارگردانی نرگس آبیار موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره اسب نقره ای روسیه شد.

گلاره عباسی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها