|

ایده استایل با رنگ آلبالویی ترند 1403 / آلبالو ترشه ولی تو با این تیپ قند و شکر میشی

در این مقاله در خصوص این که چطور با رنگ ترند امسال یعنی آلبالویی استایل شیک و پیک بزنید صحبت کردیم تا به روز و مدرن دیده بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در صورتی که یه خانوم امروزی و مدرن باشید زیبا ظاهر شدن در اجتماع مسلما براتون مهم خواهد بود و برای این منظور نهایت تلاش خودتون رو خواهید کرد و خب خوشبختانه هم این روزا زدن استایل شیک از گذشته بسیار راحت تر از گذشته هست چرا که بالاخره با وجود اینترنت منابع بیشتری در اختیارتون قرار داره که میتونید با وجود اون ها ایده های زیادی برای استایل بگیرید مثلا شما میتونید با وجود شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام هزار و یک ایده برای تیپ زدن بگیرید و در نهایت برای خودتون استایل شخصی که مدنظرتون هست و زیباترتون میکنه رو دست و پا کرده و به سراغش برید و به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید. 

البته که برای داشن یه استایل زیبا توجه به جزئیات بسیار مهم هست چرا که جزئیات در کنار هم هستن که یه مجموعه رو میسازن و در صورتی که شما در استایلتون به جزئی ترین مسائل هم توجه ویژه داشته باشید میتونید در نهایت یه تیپ کلی خوب سر هم کنید مثلا این روزا خیلی توصیه میشه که برای خوشتیپ شدن به سراغ استفاده از اکسسوری های ترند در استایلتون برید تا با وجود اون ها زیبایی و پیچیدگی بیشتری به تیپتون ببخشید و اون رو خاص تر جلوه بدید. البته که دنبال کردن ترندها نه تنها در زمینه ی اکسسوری بلکه در موارد یگه هم توی تیپ و استایل میتونه شما رو بسیار جلو بندازه چرا که اینطوری شما یه فرد آگاه از مد و مدرن به نظر خواهید اومد مثلا این روزا پالتو پیچازی بسیار ترند شده و خیلی از افراد برای نیمه ی دوم 1403 به سراغ این پالتو میرن تا ترندی و شیک و پیک به نظر بیان ولی خب همیشه در هر فصلی یه سری از رنگ ها هم ترند میشن که خب برای پاییز و زمستون امسال آلبالویی یکی از اون هاست که میخواهیم در خصوص این که چطور از این رنگ در تیپتون برای این فصل ها بهره بگیرید صحبت کنیم تا به روز دیده بشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

استایل با رنگ آلبالویی

کت آلبالویی ازت یه مدل میسازه

همه ی خانوم ها چه از طرفداران استایل های کلاسیک باشن و چه به استایل های کژوال علاقمند باشن آیتمی به اسم کت رو در استایل هاشون دوست دارن چرا که این آیتم میتونه بسیار کاربردی و پر استفاده باشه و شما میتونید اون رو با انواع آیتم ها ست کنید مثلا با دامن، پیراهن، شلوار جین و... که به این ترتیب میشه باهاش استایل های متنوع و خاص داشت. پس با این حساب از واجباته که در کمد هر خانومی حداقل یه کت باشه که خب امسال با توجه به ترند شدن رنگ آلبالویی توصیه میکنیم که به سراغ یه کت با این رنگ برید که میتونه هم شما رو ترندی نشون بده و هم جلوه ی بی نهایت شیک و خانومانه ای به تیپتون ببخشه طوری که که با دیدن خودتون توی آینه از زیبایی منحصر به فرد و خارق العاده تون شوکه بشید.

استایل با رنگ آلبالویی

بارانی آلبالویی تبدیلت میکنه به دختر مرموز و جذاب

ترندها براساس نیازهای هر دوره تغییر میکنن و خب در این سال های اخیر یکی از نیازهای ثابت برای استایل های پاییزی بارانی شده و از این رو این آیتم با شروع فصل پاییز بسیار ترند میشه و یه جورایی آمار فروش لباس های پاییزه رو جابجا میکنه و انصافا هم واقعا آیتم زیبایی هست و شما میتونید با وجود اون به قدری استایل های خفن بزنید که خودتون هم در عجب بمونید! این روزا هم بارانی ها در دو نوع کوتاه و بلند تولید میشن ولی خب مسلما بارانی های بلند زیبایی و جذابیت بیشتری دارن و پیچیدگی منحصر به فردتری به استایل میبخشن به همین دلیل توصیه میکنیم که در صورتی که هنوز یه بارانی بلند بین لباس های پاییزتون ندارید امسال دیگه درنگ نکنید و یه بارانی این مدلی تهیه کنید که خب میتونه رنگ ترند آلبالویی رو هم داشته باشه و تبدیل بشه به نقطه ی کانونی در استایلتون.

استایل با رنگ آلبالویی

استایل مونوکروم آلبالویی قدتو بلند نشون میده

خب تا الان دو تا آیتم معرفی کردیم که میتونید برای ترندی دیده شدن استایلتون به سراغ رنگ آلبالویی برای اون ها برید ولی خب نظرتون چیه که از این رنگ در استایلتون به صورت اغراق آمیز استفاده کنید و به جای این که یه آیتم به این رنگ در تیپتون داشته باشید به سراغ استایل مونوکروم یا تک رنگ با آلبالویی برید که میتونه علاوه بر این که ترندی باشه شما رو قد بلندتر و لاغرتر از چیزی که هستید هم نشون بده و به همین دلیل یه تیپ عالی برای افراد چاق بشمار بیاد.

استایل با رنگ آلبالویی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها