|

کاربردای وازلین برا زیبایی؛ ماده ای که میتونه در کارخونه های لوازم آرایشی رو تخته کنه

در این مقاله در خصوص کاربردهای وازلین برای زیبایی صحبت کردیم تا با این ماده زیبایی خودتون رو تضمین کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا راه های رسیدن به زیبایی زیاد هستن و شما دستتون برای انتخاب بسیار باز خواهد بود مثلا اونی که میخواد گونه هاش رو برجسته کنه میتونه با رسیدن به تغذیه اش این کار رو کنه یا با تزریق ژل و یا با یادگیری برجسته کردن گونه با آرایش که خب در هر صورت و در نهایت همه ی این ها اون زیبایی که مدنظر فرد هست حاصل خواهد شد اون هم با راهی که خودش انتخاب کرده ولی موضوعی که در مورد زیبایی وجود داره این هست که یه عده یه جور پیش میرن که میرسن به بکش و خوشگلم کن که خب این روش اصلا درست نیست چرا که شما باید قبل از زیبایی به فکر سلامت جسم خودتون باشید و خب از رفتن به سراغ راه هایی که با استفاده از اون ها سلامتتون به خطر میفته حتی با وجود این که ملکه ی زیبایی میشید خودداری کنید.

پس زیبایی به هر قیمت اصلا صرف نمیکنه و حتی در این بین زیبایی هایی که به روش طبیعی و به مرور حاصل شده باشن بسیار بهتر هستن مثلا در صورتی که میخواهید پوست صورتتون صاف و صوف و آینه ای بشه میتونید به جای رفتن به سراغ روش های شیمیایی به سراغ بهره بردن از خواص سفید آب برای پوست برید که نه تنها اثر فوق العاده ای داره بلکه هیچ گونه ضرری براتون نخواهد داشت. پس در صورتی که جویای زیبایی هست بهتره که به سراغ راه هایی برید که هم براتون کارساز هستن و هم مفید مثلا یکی از موادی که برای زیبایی بیشتر میتونه بهتون کمک کنه وازلین هست و خب خیلی ها به دنبال کاربردهای وازلین برای زیبایی هست که در این مقاله به چندتا از اون ها اشاره میکنیم.

کاربردهای وازلین برای زیبایی

پر پشت کردن و بلند نشان دادن مژه ها

در صورتی که دوست دارید مژه های بلند داشته باشید و برای این منظور به دنبال یه راه صد درصدی و کم هزینه هستید و توصیه میکنیم که به سراغ وازلین برید چرا که در صورتی که برای مدتی از این ماده روی مژه هاتون استفاده کنید به قدری مژه ها بلند و پرپشت میشن که شما دیگه نیازی به این که سرم مژه و یا ریمل و هر ماده ی دیگه ای برای اون ها استفاده کنید نخواهید داشت. همچنین این رو هم ذکر کنیم که وازلین میتونه به ثابت موندن مژه هاتون کمک کنه.

کاربردهای وازلین برای زیبایی

درمان و رفع خشکی و ترک خوردگی پاشنه پاها

یکی دیگه از مواردی که میتونید با وجود وازلین بهش زیبایی ببخشید پاهاتون هست مثلا در صورتی که پاشنه ی پاهاتون ترک داشته باشه میتونید یه مقدار وازلین به اون ها بزنید و بعد یه جوراب نازک بپوشید و این کار رو برای یه تایمی تکرار کنید تا به مرور نتیجه ی اون رو ببینید و خب در صورتی که شب که میخوابید انجامش بدید مسلما نتیجه ی بهتری خواهد داشت.

کمک به رفع خشکی پوست و حالت ترک و پوسته پوسته

وازلین رو میشه یه مرطوب کننده ی عالی برای پوست بشمار آوورد پس در صورتی که از خشکی پوستتون رنج میبرید میتونید از این ماده برای نرم و مرطوب شدنه پوستتون استفاده کنید و لطافت باورنکردنی بهش ببخشید.

کاربردهای وازلین برای زیبایی

استفاده از وازلین برای رشد مو

یکی دیگه از بزرگترین کاربردهایی که وازلین داره این هست که میتونه به رشد سریع تر موهای شما کمک شایانی کنه از این رو توصیه میشه که از این ماده ی موثر و ارزان که میتونه از صدتا ماسک مو بهتر عمل کنه برای موهاتون استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که بعد از استفاده شروع به ماساژ دادن اون نواحی از سر که وازلین رو بهش مالیدید کنید تا با این کار ریشه ها رو برای رشد تشویق و تحریک کنید. شما همیچنین با وازلین میتونید به درخشندگی موها هم اضافه کنید از ریزش و موخوره گرفتن اون ها جلوگیری کنید.

بالم لب

گفتیم که وازلین مرطوب کننده هست و پوست رو نرم و لطیف میکنه و خب این موضوع در مورد پوست لب هم صدق میکنه و شما میتونید از وازلین به عنوان یه اسکراب برای لب هاتون استفاده کنید و سلول های مرده ی روی پوست اون رو از بین ببرید و ظاهر یکدست و صافی بهش ببخشید.

کاربردهای وازلین برای زیبایی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها