|

بیوگرافی الناز شاکردوست در ترکیبی از استایل ایرانی اروپایی / تتوهای فراوان او با حنا

الناز شاکردوست بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که حالا با تصاویر جالبش از استایل ایرانی اروپایی مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای بازیگری دنیای عجیب و متفاوته. فرد در حالی که شیفته شهرت هستش چرا که خیلی ها میشناسنش و دوستش دارند، از سویی هم درآمد فراوونی پیدا میکنه، اما از گاهی از دیده شدن بیش از اندازه خسته و درمونده میشه. بی شک این اتفاق برای همه بازیگران حداقل یک بار افتاده و دلشون خواسته تا مثل افراد عادی جامعه زندگی کنن و راحت برن بیان. یا مثلا مجبوری هر کجا که میری حتی خارج از کشور با قوانین پیش بری حتی اگه دلت نخواد! برای بازیگران این مسئله خیلی پیش اومده که از کشور خارج شدن و برای کار یا مراسمی رفتن، اما باید جوری استایل میکردن که کاملا پوشیده باشه که خب خیلی طبیعی هم هست، قانونه دیگه. مثلا همین چند وقت پیش سحر دولتشاهی رو دیدیم در حالی که لباسی جالب و زیبا پوشیده بود همراه با چهره ای که تغییراتی داشت. تلاش او بر این بود تا هم لباسی مجلسی به تن کرده باشد و هم مطابق با قوانین پیش رود. حال مشابه همون اتفاق و استایل برای الناز شاکردوست نیز اتفاق افتاد. الناز شاکردوست هنرمندی از دهه شصت است که سالهاست در این عرصه حضور دارد. او از دست هنرمندان خاصی محسوب میشه که از همون ابتدا هم انگار بازیگری سوپراستار زاده شد. الناز بانو به دلیل چهره زیبایی که دارد و البته شخصیتی کاریزماتیک، از شروع بازیگریش جذاب و البته محبوب بود و همچنان هم هست. اما اونچه که این بازیگر رو بیش از قبل آرتیست و پرطرفدار کرد راه جدیدش در بازیگری بود. 

الناز شاکردوست

استایل ایرانی اروپایی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست از یک جای به بعد دیگه اون الناز قدیم نبود که به واسطه چهره اش در فیلم و سریال ها دیده شود. بلکه اینبار برای ایفای نقش متفاوتی که داشت هوداران بیشتری رو جذب و جلب خود نمود. از مخاب گرفته تا بسیاری از کارگردانان سبک جدید بازیگری الناز شاکردوست رو به شدت پسندیدن و مورد توجه قرار گرت. وی قبلتر همیشه در نقش دختران زیبا رو دیده میشد، اما حالا بدون ترس گریم، هایی خاکی و متمایز از پیش دارد. مثلا مثل "ابلق" که این چهره کاراکتر راحله رو به تصویر کشید. الناز شاکردوست در اینستاگرام نیز فعالیت بسیاری دارد و دقیقا مورد دیگر محبوبیت بیشتر او صفحه اش هست که با تصاویر و ویدیوهای جالب و خاص محتوا سازی می شود. البته که گاهی هم به دلیلی همین محتوا ها حاشیه سازی دارد، اما در آخر الناز شاکردوست کاربران را با انتشار عکس های خاص سورپرایز می کند. مثلا مثل تصاویر زیر که به تازگی منتشر شده و خانوم بازیگر رو در استایلی عجیب و زیبا می بینیم. او در این ظاهر در واقع ایران و اروپا رو تلفیق کرده و هم خواسته تیپ خارجکی داشته باشه و هم با قوانین پیش بره.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

بیوگرافی الناز شاکردوست و قامت اش

الناز شاکردوست چهره ای از دهه شصت است. او که در 7 تیر 1363 به دنیا اومده، این روزها دقیقا چهل سال سن داره. الناز شاکردوست فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان می باشد. 

خانوم بازیگر ۱۶۲ سانتی متر قد دارد.

الناز شاکردوست

ورزش مورد علاقه الناز شاکردوست

الناز شاکردوست شیفته ورزش است و بدنسازی و TRX (ورزش کشش عضلانی) و همچنین اسکی در فصل را دوست دارد و از مهم ترین ورزش هایی که معمولا در برنامه ورزشی اش قرار دارد سه مورد گفته شده می باشد. وی در ادامه گفت یوگا هم به خاطر شرایط سلامت جسم و روح مهم میدونه.

الناز شاکردوست

مسافرت دور دنیا به دلیلی شهرت نداشتن

الناز شاکردوست میگه از سن 23 سالگی همه تلاشم رو کردم که کل دنیا رو از شهر به شهر بچرخم و لذتش رو ببرم. جاهای میرم که من رو به عنوان بازیگر، یعنی الناز شاکردوست نمی شناسند و با من مثل یک انسان عادی برخورد می کنند. این مسئله علاقه من رو بیشتر میکنه.

الناز شاکردوست

ازدواج الناز شاکردوست

خانوم الناز شاکردوست هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. مدتی از علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس بعنوان همسرش نام می برند که خب صحتی نداشت و شایعه ای بیش نبود.

البته که چند باری هم به دلیل بازی مشترک با هوتن شکیبا شایعه ازدواج داشت که این نیز تکذیب شد و صحت ندارد.

الناز شاکردوست

آرزوی معمولی بودن الناز شاکردوست

یکی از آرزوهام واقعا اینه که برم تجریش و با خیال راحت قدم بزنم بدون اینکه سنگینی نگاه کسی رو حس کنم. در واقع من آرزوهایی دارم که برای خیلی از آدما معمولیه و جزو اتفاقات روزه شون هستش و شاید حتی بهش فکر هم نکنن.

الناز شاکردوست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها