|

با نورپردازی اصولی آشپزخانه خود را شاداب جلوه دهید/ ایده های نورپردازی جزیره آشپزخانه

چند ایده طراحی هوشمندانه می‌تواند آشپزخانه‌هایی با فضاهای تنگ و کوچک را به فضایی کارآمد و دلباز تبدیل کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آشپزخانه اغلب قلب خانه نامیده می شود، زیرا نوعی پیوند خاص در هنگام پخت و پز و خوردن غذا وجود دارد. مهم است که این اتاق مجالسی را که می خواهید میزبانی کنید، تسهیل کند. اگر آشپزخانه شما جزیره ای دارد، این فضا می تواند به تعریف این مجالس کمک کند، اما هیچ آشپزخانه ای بدون نور مناسب کامل نمی شود. ما برخی از ایده‌های نورپردازی جزیره آشپزخانه مورد علاقه خود را گردآوری کرده‌ایم و راهنمایی‌هایی در مورد نحوه استفاده از چراغ‌ها در بالای جزیره آشپزخانه ارائه کرده‌ایم.

20

جزایر کوچک، سبک بزرگ

اگر یک جزیره آشپزخانه کوچک دارید، لازم نیست نور را مستقیما بالای وسط آن متمرکز کنید. در واقع، شما می توانید مانند این آشپزخانه انجام دهید و نور را روی فضای آماده سازی و سینک به سمت دیگر نور قرار دهید. این نه تنها مهم ترین قسمت جزیره را روشن می کند، بلکه از نظر بصری با نوری جذاب در یک طرف و یک سینک شیک در طرف دیگر تعادل بصری برقرار می کند. 

21

چراغ های شیشه ای دمیده

چراغ‌هایی با کاسه‌های شیشه‌ای یک افزودنی ایده‌آل برای آشپزخانه‌هایی هستند که می‌خواهید لمس هنری بیشتری داشته باشید. این نوع چراغ ها در اشکال و سبک های مختلفی وجود دارند، بنابراین چه آشپزخانه شما مدرن باشد و چه سنتی، می توانید چراغ های آویز شیشه ای را پیدا کنید که کاملاً برای شما مناسب باشد.

22

یک عدد چراغ تزئینی

بسیاری از آشپزخانه‌ها تاکنون دارای چراغ‌های آویز متعددی هستند که بر جزیره آشپزخانه تأکید می‌کنند، اما این تنها رویکردی نیست که می‌توان برای روشن کردن جزیره اتخاذ کرد. یک چراغ آویز خطی به دلیل طراحی و نحوه پخش نور می تواند به عنوان یک نقطه کانونی مرکزی عمل کند و یک منطقه بزرگتر را روشن کند.

23

طراحی مینیمالیستی

مینیمالیسم مدرن یک سبک محبوب برای طراحی آشپزخانه تمیز و بی نظم است. اگر به پالت رنگ سفید مانند این آشپزخانه می چسبید، چراغ های شما می توانند سفید باشند و همچنان ظاهری شیک داشته باشند. دو راه برای برجسته کردن آنها این است که نوری با شکل متفاوت در مقابل کابینت ها داشته باشید (بنابراین چراغ های گرد در مقابل کابینت های مستطیلی سفت و سخت) و روکشی متفاوت برای مات یا براق بودن.

24

تقارن سنتی

نورپردازی سبک سنتی بر تقارن و مرتب بودن تاکید دارد، به همین دلیل است که نورپردازی و چیدمان صندلی این آشپزخانه به خوبی کار می کند. هر صندلی با یک نور ردیف می شود و با یک نور در هر صندلی، فضای بسیار مساوی ایجاد می کند که زیبایی شناسی سنتی را ایجاد می کند. اگر می خواهید سبکی سنتی در آشپزخانه خود ایجاد کنید، این رویکرد را در نظر بگیرید.

25

سبک های نیمه فلاش

چراغ‌های سقفی نیمه فلاش برای فضاهایی با سقف‌های پایین‌تر ایده‌آل هستند، زیرا چراغ‌ها در فاصله مناسبی از جزیره آشپزخانه باقی می‌مانند. چراغ‌های نیمه فلاش در سبک‌های انتقالی مانند این موجود هستند، اما می‌توانند سنتی، مدرن، ساحلی یا حتی بوهمی باشند. سبک شخصی شما هر چه باشد، می توانید یک چراغ سقفی نیمه هموار برای بالای جزیره آشپزخانه خود ایده آل پیدا کنید.

26

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها