|

بیوگرافی مریم خدارحمی و حضور در شاخ ترین مکان های تفریحی / میله‌ای که رو سرش سقوط کرد

مریم خدارحمی بازیگر مشهور ایرانیست که در زندگی شخصی خود گیاه خواری رو در پیش گرفته و حالا از این مسئله بسیار راضی است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه به نظر میاد همه شبکه آی فیلم رو بشناسن. شبکه ای که در اواخر دهه هشتاد ساخته شد و واقعا یکی از بهترین حرکت هایی بود که میشد تو تلویزیون دید. چرا که در این شبکه سریال ها به شکل بازپخش شده هستند. یعنی اونچه که شما قبلا، از بیست سال پیش گرفته تا همین یک سال پیش، در این شبکه می بینید و اگر دوست دارش باشید خب بی شک دلتون میخواد دوباره بشینید پاش و ببینید. مثلا سریال "یوسف پیامبر" که تا به حال چند باری از آی فیلم پخش شده و به دلیل محبوبیتی که داره هر بار هم مخاطب خودش رو داشته. این روزها سریال "روزهای بی قراری" داره دوباره پخش میشه. سریالی که در سال 1393 ساخته شد اما دو سال بعد یعنی در سال 95 پخش شد. در این کار هنرمندان مشهور بسیاری همچون خانوم الهام حمیدی و یا آقای پژمان بازغی حضور دارند. البته که مریم خدارحمی نیز نقش آفرینی دارد. مریم خدارحمی هنرمندی از دهه شصت اسن که این روزها 41 سال سن دارد. وی تا به حال در سریال های بسیاری ایفای نقش داشته که خب هم طنز بودن مثل سریال "سه پنج دو" و هم در سریال هایی خانوادگی و اجتماعی مثل "ستایش". مریم خدارحمی گرچه که به اسم کمتر شناخته شده هستش، اما با چهره کاملا مشهور است و او دست از افرادی که اهل تلویزیون باشند، بی شک ایشون رو می شناسند.

مریم خدارحمی

تفریحات متعدد مریم خدارحمی

مریم خدارحمی در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد. او درست به مانند خیلی از همکارانش در این فضا حضور دارد و خیلی هم اکتیو است. مریم بانو که علاقه فراوونی به طبیعت و گشت و گذار دارد، در این صفحه تصاویر متعددی از خود در فضاهای مختلف منتشر میکند. او بسیار اهل استایل کردن است و از ترند ها استقبال دارد. مریم خدارحمی بازی در برنامه مافیا و پدرخوانده رو هم دوست دارد و تا به حال چند باری شرکت کرده. این بازیگر جوان که چهره یا بسیار ساده و زیبا اما عمل کرده دارد، ظاهرا اصلا اهل دید شدن های عجیب و حاشیه دار نیست، و تنها به سمت و سوی معمول زندگی کردن می رود. وی در صفحه اینستاگرامش 345 هزار دنبال کننده دارد با 124 پست منتشر شده تا به این لحظه. در ادامه مشاهده می کنید مریم خدارحمی رو ابتدا در ایران مال تهران و بعد هم در دیگر فضاهای تفریحی که یکی از کاربران بر این نظر بود انگاری منطقه رو خالی میکنن که خانوم بازیگر عکاسی کنند و هیچ فرد معمولی وجود نداره.

مریم خدارحمی

مریم خدارحمی

مریم خدارحمی

 

بیوگرافی مریم خدارحمی گیاهخوار

مریم خدارحمی در 16 اردیبهشت 1362 به دنیا اومده و زاده اصفهان است. این بازیگر سینما و تلویزیون تحصیلکرده دانشگاهی رشته تدوین است که کار تصویر رو از شبکه استانی شروع کرد و مدتی هم بازیکن فوتبال بوده و الان هم مدافع حیوانات و البته گیاه خوار است.

مریم خدارحمی

مادر بازیگر 

خانم بازیگر فرزند زهره برومند می باشد که ایشون نیز بازیگر پیشکسوت می باشند. خانوم برومند از سال 1361 و با فیلم "رهایی" رسول صدر عاملی حضورشون در سینما رو شروع کردند و فعال شدند.

مریم خدارحمی

جراحی بینی سهل انگارانه

همونطور که ابتدای مطلب هم ااشرعه شد مریم خدارحمی چهره ای عمل کرده دارد. خانوم بازیگر میگوید سال ها پیش با سهل انگاری و بدون فکر رفتم و بینیم رو عمل جراحی کردم و همش خدا خدا میکردم که اتفاق ناخوشی نیفته که خب خداروشکر هم نیفتاد. کلا جراحی خیلی ریسک داره و من به شخصه به کسی توصیه نمیکنم.

مریم خدارحمی

میله ای که بالای سر مریم خدارحمی سقوط کرد

در سال سال ۱۳۸۸ بود که مریم خدارحمی سر لوکیشن سریال "رهایی" بود که یهو میله های آهنی ضخیمی که به سقف بسته بودند، سقوط کرد. من دقیقا زیر میله نشسته بودم و دوربین هم روبروم کاشته بودند، همین که من چند لحظه پاشدم که لباسم رو مرتب کنم میله افتاد!

دوستام واسم خیلی نگران شدن اما من بیشتر شوک شده بودم که چی شد که من بی دلیلی از جام بلند شدم و به نظرم خواست خدا بوده که این بلا از سرم رد بشه.

مریم خدارحمی

خداحافظی با فوتبال

من خیلی زیاد بازی فوتبال میکردم و بهش علاقمند بودم و تا همین چند سال پیش هم بازی میکردم. اما سال 1395 پام آسیب دید تو تمرین و باید گچش می گرفتم، اما خب چون تو سریال "روزهای بی قراری" بازی میکردم، نشد و مجبور شدم که لنگ لنگان و با درد بازی کنم. اما در نهایت با صلاحدید پزشک فوتبال رو ترک کردم و گذاشتمش کنار.

مریم خدارحمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها