|

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا با استایل خانگی شنبه یکشنبه / خانه‌اش که با کتاب ساخته شده

مهراوه شریفی نیا بازیگر مهشور و جذاب ایرانیست که در نقش کیمیا حضور دارد و با تصاویر اینستاگرامی اش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکسری از سریال ها هستند که آدم دلش میخواد از قسمت اول تا اخرین قسمتی که نشون میده رو ببینه. البته که چنین کارهایی اغلب وقتی برای بار اول دیده میشن شاید اوایل کمتر مورد توجه قرار بگیرند. اما درست زمانی که تموم میشن و میرن جزو لیست بازپخش شبکه آی فیلم، اونوقت دیگه از همون ثانیه ابتدا مخاطب خودشون رو دارند. یکی از این سریال ها "کیمیا" هستش که اتفاقا این روزها هم در این شبکه نشون داده میشه. کیمیا یک فصلی نبود و در واقع داره زندگینامه کاراکتری به نام کیمیا رو به تصویر میکشه که از زمان مدرسه تا پیری هستش. نقش این شخصیت رو مهراوه شریفی نیا بازی میکنه که خب ایشون هم درست به مانند ستایش هستن با این تفاوت که ژانرهای متفاوت دارند اما در قالب زندگی یک زن. مهراوه شریفی نیا چهره ای از دهه شصت است که در کیمیا 34 سال سن داشت. شاید بشه گفت به این بازیگر پرطرفدار نه دوران نوجوانی اش در سریال میومد و نه زمان پیری اش! به خصوص زمان میانسالی که از مهراوه شریفی نیا به تصویر کشیدن و تنها با یک عینک، باز هم درست مثل ستایش نشون دادن و کمی مخاطب رو آزرده خاطر کردند. البته که وقتی یه فیلمنامه ای قوی باشه این موارد به شدت کمتر به چشم میاد. مهراوه شریفی نیا هنرمندی به شدت مشهور و بسیار محبوب است که سالها در سینما و تلویزیون ایفای نقش داشته و به واسطه خانواده اش یعنی خانوم آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا به این عرصه ورود کرد.

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در خانه اش

مهراوه شریفی نیا نیز درست به مانند بسیاری از همکارانش در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد اما نه به این شکل که دائما در حال فعالیت و تولید محتوا و انتشار باشه. مهراوه بانو تا به اینجا 425 پست منتشر شده دارد همراه با 6.6 میلیون دنبال کننده که خب میشه گفت یکی از بیشتر تعداد فالوور رو میون بازیگران ایرانی داره. پست های رنگارنگ مهراوه شریفی نیا اینجوریه که اصلا خبری از فیلتر های پلنگ کنون اینستای نیست و از سویی هم درست مثل یک آلبوم خاطرات عمل میکنه و تصاویر این مدلی به اشتراک میذاره. مهراوه شریفی نیا اهل حاشیه سازی به عنوان نیست و خودش رو هم درگیر جنجالات بازیگری نخواهد کرد. او دتس نویسندگی خوبی هم دارد که گاهی دست به قلم میشود و در همون حالت هم از خودش عکسای میکند. اما اینبار لباس خانگی مهراوه شریفی نیا مورد توجه قرار گرفت و نظرات بسیاری همراه خود داشت. در ادامه مشاهده می کنید او را.

مهراوه شریفی نیا

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین 1360 به دنیا اومده و زاده تهران است. این بازیگر که نوازنده نیز هست، فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه هنر می باشد که از ۸ سالگی هم وارد بازیگری شد و در کنار مادرش فیلم "دزد عروسکها" رو بازی کرد. او حالا یک پرسپولیسی دو آتیشه و نوازنده ای حرفه ای در پیانو می باشد.

مهراوه شریفی نیا

خانواده و اصالت پدر مادر طلاق گرفته

مهراوه شریفی نیا در خانواده ای چهار نفر بزرگ شده که یک خواهر کوچیک تر از خودش به نام ملیکا شریفی نیا دارد. املیکا خانوم هم بازیگر هستند و در واقع میشه گفت این خونواده صفر تا صدشون بازیگر و سینمای هستند. پدر این دو خواهر اصالتا تهرانی و مادرشون ملایری هستند. البته که آقای شریفی نیا و خانوم حاجیان در سال 1388 ازهم طلاق گرفتند اما هنوز ارتباط دوستانه خوبی دارند.

مهراوه شریفی نیا

زندگی مستقل مجردی

چند سالی میشه که این بازیگر 43 ساله در پاسداران زندگی مستقل و مجردی رو داره. مادرش هم بعد از طلاق از پدرش برای دومین بار ازدواج کرده و خواهرش ملیکا شریفی نیا هم مطلقه می باشد.

مهراوه شریفی نیا

خونه ما از کتاب ساخته شده

مهراوه میگه من تو خونه ای بزرگ شدم که هیچ دیوار خالی نداشت و همش کتاب و کتابخانه بود. کتاب هایی که همشون برای پدرم بود و از رو همشون هم بعد از خوندن خلاصه نویسی کرده بود. به همین دلیل من هم خیلی به کتاب خوندن علاقه مند هستم و این رو از پدرم یاد گرفتم. بنظرم بهترین بخش زندگی هر آدمی مطالعه هستش. من وقتی میرم سرکار کتاب میخونم و یا تو اینترنت مطلبی رو سرچ کرده و مطالعه میکنم. اگه نتونم کتاب بخونم خیلی ناراحت میشم چرا که از بچگی با کتاب بزرگ شدم.

مهراوه شریفی نیا

از تویوتا تا فولکس

او می گوید ده سالی خودرویی که داشتم تویوتا کرولا بود و همه می گفتند این چه ماشین زشتیه که داری تا اینکه از فولکس خوشم اومد، البته مدل های گرونی داره ولی ماشین من مدلش اونچنان گرون نیست.

مهراوه شریفی نیا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها