|

اصول دیزاین نشیمن بنفش و سفید / رنگی که قدرت صاحبخونه رو به رخ میکشه از مبل تا دکوری

زیباسازی منزل و دکوراسیون به عوامل مختلفی بستگی داره که خب در اینچا رفتیم سراغ دو رنگ بنفش و سفید تا با اصول چیدمان شون آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نشیمن و البته پذیرایی منزل از دست فضاهایی محسوب میشه که زیباییش واقعا اهمیت داره. شما میتونید به اتاق خواب ها و حتی آشپزخونه کمتر توجه کنید و یا اینکه کمی تا قسمتی شلوغ نگهشون دارید، اما هرگز نباید بخش نشیمن خونه کثیف و یا شلوغ و بد دیزاین باشه. این فضا دقیقا همون جاییست که اول خود خونواده درش دور هم می نشینند و دوم اینکه محل پذیرایی از مهمونا نشیمن و پذیرایی هستش. دکوراسیون داخلی انواع بسیار مختلفی داره که خب وقتی به شکل اصولی انجام بشه میتونه فضایی زیبا و با حس خوب بهتون تحویل بده. این در حالیه که شما انتخاب رنگ درستی داشت باشید و از سویی هم مدل و ایعاد وسایلتون رو مناسب انتخاب کنید. چیدمان نیز امری به شدت مهم است که خب در بخش اصول چیدمان مبلمان در نشیمن و پذیرایی به این موضوع پرداخته ایم. اما اینبار میخوایم بریم سراغ دو رنگ خاص. از عمومیت در بیایم و کمی جزئی نگر باشیم. رنگی شارپ و منحصر به فرد که بی شک چیدمانش سخت هستش اما وقتی اصولی باشه شدنیه و در نهایت دکوری بسیار زیبا براتون میسازه. این دو رنگ بنفش و سفید هستند که در ادامه میخوایم باهاشون آشنا بشیم. پس با ما همراه بمونید.

85347854

صفات جذاب رنگ بنفش و سفید واسه دکوراسیون

طراحی اتاق نشیمن به رنگ بنفش و سفید میتونه یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین انتخاب ها برای افرادی باشه که هم انرژی رو در فضا میخوان و هم آرامش رو. هر رنگ نمادی از یک مفهوم است و بنفش نشونه ای از قدرت و ثروت شناخته می شود، در حالی که سفید همیشه رنگی از سوی پاکی و سادگی و صلح بوده. وقتی این دو رنگ در کنار هم قرار میگیرند در واقع هر دو صفات رو به رخ کشیده و فضایی چشم نواز اما کاربردی میسازند. اگر شما از این ترکیب رنگی استفاده نمایید، نشیمنی آرام و در عین حال زنده خواهید داشت.

68376874

رنگ بندی مناسب مبلمان و اکسسوری

برای داشتن چنین فضایی بهترین کار اینه که اول حواستون به انتخاب درست مبلمان باشه. مبلمان مورد نظر شما باشید یه ترکیب رنگی ساده همراه با خطوطی تمیز داشته باشند تا بتونن بهترین گزینه برای این سبک طراحی باشند. جهت خوشگلاسیون بیشتر مبلمان اگر به رنگ سفید باشند، میشه که از کوسن هایی با رنگ بنفش استفاده کنید که کنتراست جذابی هم ایجاد خواهند کرد. این مدلی فضا هم از یکدستی و یکنواختی خارج می شود. چنین دیزاینی نه تنها میتونه به فضای شما حس مدرن بودن ببخشه، بلکه فضایی بسیار راحت و دل انگیز برای مهمونا و خودتون ایجاد خواهد شد.

643684

عمق و شخصیت بخشی به فضا با رنگ پرده و فرش

برای زیباسازی یک نشیمن دنج انتخاب پرده هم به اندازه مبل میتونه مهم باشه چرا که نقش پرده و فرش نیز بسیار تاثیرگذار است. اگر پرده های شما به رنگ سفید باشند میتونن خیلی راحت نور طبیعی رو به منزل دعوت کنند و باعث بزرگتر دیده شدن فضا هم بشنود. در مقابل میتونید فرش رو به رنگ بنفش که رنگ های ترکیبی نیز دارد انتخاب نمایید تا به اتاق نشیمن خود عمق و شخصیت ببخشید. ست سازی و هماهنگی این عناصر با همدیگه میتونه باعث بشه که فضای شما منسجم و بسیار شیک است.

634645

تاثیری که نورپردازی داره

نورپردازی نیز در این فضا بسیار موثر است. شما فرض کنید چنین ترکیب رنگی همراه با لامپ های با نور گرم ترکیب بشه، چقدر آرام و دلپذیر خواهد شد؟ همچنین میتوان از آباژور ها و لامپ های دیواری که دارای طرح های ساده و مدرن هستند کمک گرفته و فضای بیش از اندازه شیک بسازید.

6546

وسایلی که فکرشو نمیکنی دیزاین رو خوشگل کنن

یکی دیگه از عناصری که تو چنین طراحی مهم هستند، استفاده وسایل جزئی مثل اکسسوری و تابلو ها می باشند. شما باید سعی داشته باشید که خب مثلا از تابلوهایی که تم بنفش و یا سفید دارند استفاده نمایید تا بتونید اونها رو با دیگر اجزا خونه تطبیق دهید. از سویی هم وسایل دکوری کوچیک که فکر میکنید مهم نیستند مثل شمع و گلدان و مجسمه های مدرن، استفاده کنید تا تاثیر بسیار جذاب و زیبای اونها رو ببینید و شاهد تغییرات زیبایی فضا باشید.

64365

رعایت نکات لازمه برای دیزاین بنفش و سفید

در آخر هم باید اشاره کرد به این موضوع که اگر دلتون میخواد تا دیزاین اتاق نشیمن بنفش و سفید رو کامل کنید، پس به جزئیات آن توجه داشته باشید. مثلا انتخاب درست دستگیره کابینت ها و یا میزهای کوچیکی و حتی ظرف های تزیینی که میتونن فضای شما رو با دیتیل و زیباتر نشون بدن و کامل کننده هستند. این مدل از هماهنگی میتونه فضای شما رو یکپارچه و آرامش بخش کنه. در واقع رعایت نکات و اصول گفته شده تفاوت بزرگی در دیزاین نهایی نشیمن شما خواهند داشت.

65

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها