|

لباسایی که باید برا قدبلند دیده شدن بپوشی/ بعدش به خودت بگو قدوبالای تو رعنا رو بنازم

در این مقاله در خصوص لباس هایی که باید برای قدبلند دیده شدن بپوشیم صحبت کردیم تا با وجود اون ها به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیک بودن استایل این روزا برای افراد زیادی مهم هست چرا که با وجود لباس هاتون شما میتونید موقعیت اجتماعی خودتون رو بین افراد بالا ببرید و خودتون رو یه جور دیگه حتی جلوه بدید مثلا در صورتی که استایل اولد مانی بزنید و کسی از حساب بانکیتون خبر نداشته باشه به نظر افراد فرد ثروتمندی دیده خواهید شد حتی با وجود این که یه همچین فردی نباشید که خب این واقعا فوق العاده هست البته که کار همین جا تموم نمیشه و لباس های شما حتی میتونن یه سری اطلاعات از شخصیت شما رو به دیگران هم منتقل بدن مثلا در صورتی که شما به وفور از آیتم هایی به رنگ مشکی در استایلتون استفاده کنید مردم احساس میکنن که شما یه فرد منظم، جدی و مرموز هستید که خب شاید در واقعیت هم اینطور باشید که خب به این موضوع روانشناسی رنگ های در استایل میگن.

پس ببینید که حتی رنگ لباس هایی که برای استفاده در استایلتون انتخاب میکنید هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردارن مثلا شما با لباس های رنگ روشن میتونید خودتون رو چاق تر و با لباس های رنگ تیره لاغرتر از  اون چیزی که هستید نشون بدید بدون این که ذره ای به وزنتون اضافه کنید و یا از اون کم کنید، یعنی تنها و تنها با خطای دید میتونید به این هدف دست پیدا کنید. پس با این حساب میشه گفت که شما میتونید با لباس ها اندام خودتون رو هم حتی اصلاح کنید و اون رو طوری که دوست دارید به نظر بیارید و به قولی عیب و ایرادات موجود در اون رو کاور کنید مثلا در صورتی که قدتون کوتاه هست میتونید به سراغ یه سری از لباس ها برید که شما رو قدبلندتر نشون بدن که حالا در این مقاله چندتاشون رو بهتون معرفی میکیم، پس برای شناختن اون ها با ما همراه باشید.

لباس برای قد کوتاه ها

برای قدبلند دیده شدن لباس های آستین بلند بپوشید

اینطور به نظر میاد که افراد قدبلند از دست های کشیده ای برخوردار هستن به همین دلیل در صورتی که شما دستاتون کوتاه باشه در نظر افراد یه فرد قد کوتاه دیده خواهید شد به همین دلیل باید در تلاش برای این باشید که کاری کنید که دستاتون کشیده به نظر بیان که خب یکی از راه هایی که برای این منظور وجود داره پوشیدن لباس هایی با آستین بلند هست که به اندام شما ظاهر زیبا و یکدستی میبخشن و در کل اندام شما رو کشیده تر از اون چیزی که هست نشون میدن. البته که شما باید در این بین به این که آستین هاتون ساده باشه توجه بسیاری داشته باشید چرا که آستین های پفی برای این منظور اصلا مناسب نیستن و حتی به دلیل داشتن حجم زیاد شما رو کوتاه تر هم نشون میدن.

لباس برای قد کوتاه ها

شلوار بوت کات و دمپا بپوشید

خب گفتیم که افراد قدبلند دستان کشیده دارن ولی نکته ی دیگه ای که در خصوص اون ها وجود داره پاهای کشیده هست که خب در صورتی که شما به دلیل داشتن قد کوتاه از داشتن یه همچین پاهایی بی نصیب هستید باید تلاش خودتون رو کنید که با استفاده از لباس ها خطای دید ایجاد کرده و پاهاتون رو این مدلی نشون بدید که خب یکی از راه برای این منظور استفاده از شلوارهای بوت کات و یا دمپاگشاد هست که میشه حتی اون ها رو بهترین شلوارها برای خانوم های قدکوتاه بشمار آوورد.

شلوارهایی که بوت کات هستن از زیر زانو گشاد میشن و کوتاهی پاهای شما رو بهتر میپوشونن و در نتیجه قد شما با اون ها بلندتر دیده خواهد شد. همچنین کفش های پاشنه بلند رو هم میتونیم در کنار این شلوارها بپوشید تا قدتون بلندتر از اون چیزی که هستید دیده بشید. دقت کنید که بلندی شلوار هم در حدی باشه یه مقدار از پاشنه ی کفش پوشونده بشه تا اینطوری قدتون بلندتر دیده بشه.

لباس برای قد کوتاه ها

از پوشیدن لباس هایی که طرح های درشت دارن خودداری کنید

طرح های درشت و بزرگ روی لباس رو میشه یکی از الگوهای ممنوعه برای خانوم هایی که قدشون کوتاه هست بشمار آوورد چرا که لباس های این مدلی میتونن بدن شما رو حجیم نشون بدن و این موضوع سبب میشه که قدتون کوتاه تر دیده بشه پس به جای طرح های درشت به سراغ اون هایی که ریز و ظریف هستن برید که بدنتون رو لاغرتر و کشیده تر از چیزی که هستید نشون میدن.

لباس برای قد کوتاه ها

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها