|

بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت پایین / همراه با کیفیت کوک، باتریه خوب، ظاهر توپ

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت پایین رو بهتون معرفی کردیم که از کیفیت و ارزش خرید بالایی برخوردار هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انسان امروزی ناچار به این هست که خودش رو با تکنولوژی های روز دنیا وفق بده و با اونا همسو حرکت کنه چرا که در غیر این صورت از خیلی چیزها عقب میمونه ولی خب قبل از این که به سراغ دنبال کردن یه سری تکولوژی ها بره باید به مفید بودن یا نبودن اون ها در زندگی شخصیش پی ببره مثلا این روزا گوشی و تکنولوژی های اون روز به روز در حال پیشرفت هستن و این وسیله ی الکترونیکی کوچک جایگاه بسیار مهی در زندگی ما پیدا کرده ولی خب این روزا میبینیم که همین گوشی میتونه چه آسیب هایی به روابط افراد بزنه مثلا افردی که مدام با این وسیله درگیر هستن و به قولی سرشون تو گوشیه حسابی میرن رو مخ دیگران چرا که شما با این دست از افراد هر چقدر هم که صحبت کنید انگار که پنبه گذاشتن توی گوششون و صداتون رو نمیشنون!

که خب همین موضوع باعث میشه که بین این افراد و اطرافیان اون ها اختلاف و ناراحتی پیش بیاد که خب با این حساب میشه گفت که گوشی برای اون ها در زندگی ضرر داره ولی مقصر این وسیله نیست در اصل مقصر خود اون افراد هستن که طریقه ی کار  کردن و میزان استفاده از این وسیله رو توی زندگیشون بلد نیستن و هیچ گونه نظمی در این زمینه ندارن پس مهمه که ما قبل از رویارویی با هر تکنولوژی این رو هم بسنجیم که آیا جنبه ی استفاده از اون رو داریم یا نه؟! که خب اگر جنبه اش رو داشتیم که هیچی و اگر نداشتیم هم باید ان موضوع رو در خودمون پرورش بدیم تا در نهایت بتونیم بهترین استفاده رو از اون تکنولوژی داشته باشیم ول خب از حق نگذریم باید پول هم برای این منظور دشته باشیم مثلا هیچ کسی چون چشم و ابروی ما سیاهه بهمون گوشی مفت نمیده و باید برای این که این وسیله و تکنولوژی های اون رو در کنارمون داشته باشیم هزینه کنیم که خب افراد به دنبال منطقی هزینه کردن برای این منظور هستن که خب به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت پایین رو بهتون معرفی کنیم که هم خرجتون زیاد نشه و هم گوشی با کیفیتی داشته باشید، پس در ادامه برای شناخت اون ها با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت پایین

گلکسی A05

بریم سراغ اولین محصولی که در لیست این مقاله میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی گلکسی A05 که از زمان عرضه تا به امروز تونسته رضایت خیلی از کاربران رو جلب کنه این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.7 اینچ برخورداره که کیفیت تصویرش خوبه و دارای رزولوشن اچ دی هست. 

به عنوان پردازنده برای اون از یه تراشه ی Helio G85 استفاده شده که برای انجام کارهای روزمره خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی اون سنسور 8 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های باکیفیتی رو  به ثبت و ضبط برسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول و عمر دوام خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت پایین

گلکسی A15

دومین محصولی که در این مقاله میخواهیم بهتون معرفی کنیم گلکسی A15 هست که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده که رزولوشن اون فول اچ دی هست و کیفیت تصویر خوبی ارائه میکنه و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون هم برابر با 90 هرتزه و از این رو شما شاهد کمترین میزان تاخیر و لگ در اون خواهید بود.

در این محصول به عنوان پردازنده از یه تراشه ی Helio G99 استفاده شده که سرعت و قدرت خوبی داره و میتونه از پس به اجرا درآووردن برنامه های مختلف بربیاد. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی ارائه میکنه.

بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت پایین

گلکسی A25

گوشی آخری که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم گلکسی A25 هست که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و رزولوشنش فول اچی دی هست. توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه هم برابر با 120 هرتزه.

به عنوان پردازنده برای اون هم یه تراشه ی اگزینوس ۱۲۸۰ تعبیه شده که سرعتش خوبه. دوربین سلفی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های خوبی بگیرن. باتری هم از 5000 میی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت پایین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها