|

راه های گیاهی پیشگیری از سفید شدن مو / مخصوص اونا که ارثشون بده و موهاشون سن کم سفیده

در این مقاله در خصوص راه های گیاهی پیشگیری از سفید شدن مو باهاتون صحبت کردیم تا از شر این تارهای بی رنگ خلاص بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای هر کسی زیبایی ظاهرش اهمیت داره ولی خب در این بین میزان این زیبایی برای یه سری ها خیلی مهمه و برای یه سری ها اونقدرا مهم نیست ولی واضحه که هر کسی به روش های خودش برای این که خوشگل تر دیده بشه تلاش خودش رو میکنه هر چند که شاید یه سری ها در این بین افراط هم داشته باشن ولی خب بالاخره در پی زیبایی هستن هرچند که نباید با این هدف به خودشون آسیبی برسونن و مصداق بارز این که بکش و خوشگلم کن بشن چرا که سلامتی از زیبایی بسیار مهم تر هست مثلا خیلی ها در پی انجام یه سری اقدامات زیبایی مثل لیفت بینی با نخ و... شاید دچار نکروز میشن و آسیب های به شدت وحشتناکی به بدنشون میرسونن در حالی که مثلا در صورت که میخواهید بینیتون رو کوچک تر و یا سربالا نشون بدید راه هایی مثل آموزش کانتور انواع بینی وجود داره که میتونید با استفاده از اون ها بدون دردسر و زحمت به اون چیزی که میخواهید برسید.

پس با این حساب بهتره که برای رسیدن به زیبایی راه های طبیعی تر و بی خطر رو در پیش بگیرید مثل میکاپ و یا درمان های خانگی مثلا در صورتی که میخواهید موهای زائد رو از بین ببرید و از لیزر میترسید میتونید از بین بردن موهای زائد با ادویه رو امتحان کنید و یا مثلا برای از بین بردن جوش های صورتتون به جای استفاده از لایه بردای های شیمیایی میتونید از مواد طبیعی تر مثل سفید آب و... استفاده کنید. ولی حالا در این بین یه سری راه های طبیعی هستن که برای شما حکم پیشگیری رو دارن و موجب میشن که زیبایی شما حفظ شده و به هیچ وجه به خطر نیفته که خب این واقعا فوق العاده هست مثلا خیلی ها هستن که قبل از این که سن و سالشون بالا بره دچار سفیدی زودرس مو میشن که خب این دسته از افراد هم میتونن با روش های خونگی اقدام به پیشگیری از سفید شدن موها کنن که در این مقاله میخواهیم چندتا از این راه های طبیعی رو بهتون یاد بدیم، پس در ادامه برای یادگیری اون ها با ما همراه باشید.

پیشگیری از سفید شدن مو

استفاده از سیب زمینی برای سیاه شدن موها

یکی از بهترین راه های خانگی و طبیعی برای از بین بردن موهای سفید و جلوگیری از سفید شدن زودهنگام موها استفاده از سیب زمینی هست که در اصل یه روش ارزان قیمت هم بشمار میاد و شما برای پیاده سازی اون تنها و تنها نیاز به چندتا سیب زمینی دارید.

برای این منظور هم باید سیب زمینی ها رو پوست بکنید و بعد پوست اون ها رو داخل یه ظرف که دو لیوان آب توش ریختید بریزید و بذارید روی شعله که برای پنج دقیقه بجوشه و بعد شعله رو خاموش کنید و اجازه بدید که خنک بشه و برای خوشبو شدن اون چند قطره اسانس رزماری و یا اسطوخودوس رو به محتوی داخل کاسه اضافه کنید و بعد ترکیب به دست اومده رو روی موهاتون که تر و تمیز هستن بزنید تا اثری از موهای سفید روی سرتون باقی نمونه.

پیشگیری از سفید شدن مو

استفاده از چای سیاه برای پیشگیری از سفید شدن مو

خب در این مطلب هم در مورد راه های جلوگیری از سفید شدن مو صحبت خواهیم کرد و هم در مورد این که چیکار کنیم موهای سفید از سرمون محو بشن اون هم بدون نیاز به ماده ی شیمیایی و یا رنگ کردن اون ها که خب برای این منظور یکی از راه هایی که میخواهیم بهتون معرفی کنیم استفاده از چای کیسه ای هست که میشه اون رو یکی از موثرترین و بهترین روش ها برای رنگ کردن موهای سفید بشمار آوورد. برای این منظور هم شما نیاز به چندتا دونه چای کیسه ای دارید که باید اون رو در یه مقدار آب بجوشونید و بعد صافش کنید و روی موهاتون بریزید. برای این که نتیجه اش رو هم هر چه زودتر ببینید و بعد به کلی با موهای سفید خداحافظی کنید توصیه میکنیم که این کار رو دوبار در هفته انجام بدید.

پیشگیری از سفید شدن مو

استفاده از رزماری برای تیره کردن موها

برای این که موهای سفیدتون رو ناپدید کنید میتونید توی یه ظرف که دو فنجون آب توش ریختید یک چهارم فنجون هم رزماری بریزید و بعد ترکیب رو به مدت ده دقیقه بذارید که بجوشه و بعد محلول رو از صافی رد کنید و روی سرتون بریزید تا موهاتون سیاه بشه. برای این هم که اثربخشیش بیشتر بشه میتونید بذارید محلول یه شب تا صبح روی موهاتون باقی بمونه.

پیشگیری از سفید شدن مو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها